Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan kiva kun on kesä ja lämmin ja aurinkoista mutta kun on nämä kotiorjan työt jotka pitää hoitaa. (n)

Mieti ny, jos ne tekis joku miäs. Joutuisit tekemään kaikki uudestaan ja urputtamaan vielä kuinka väärin ne oli tehty.

Pois se minusta! Teinien kanssa kun elää niin sitä on oppinut siihen, että ei kannata kommentoida tekemisiä.
Jos häiritsee teen ne sitten itse. On vain tyytyväinen siitä, kun joku tekee.

Joten: ei. Olisin tyytyväinen .

E: Kouluttakaa naisianne jos ne narisee. :LOL:

Ee: Vaikka mikäs minä olen sanomaan. Jos olisin hyvä niin mulla olisi mies.

Viimeksi muokattu:
Kenenkä koiranpentu tämä???
hairless-puppy.jpg

Tässä hotellin vieressä oli just mies vähän tuon näköinen juttu kädessä.

Emppiirisen tutkimuksen mukaan se on ominaisuus joka ilmentyy kun kaksi X kromosomia asuttaa samaa solua.

Minun empiirisen tutkimukseni mukaan yhteisen ajan voi käyttää muuhunkin kuin turhista asioista sanomiseen.

Mutta minua ei parisuhdestatukseni vuoksi voi ottaa tosissaan.

No niin, 211/210 opintopisteistä läjässä joten valmis hoitsu on hän. Vielä muutama ropisee mutta niillä nyt ei väliä.

Mitään tämä ei sinällään muuta, töihin aamusta normaalisti. Siellä aivoveriesteen väärällä puolen. :coffee:

Onnea!

Panin maata eilen 21.30 ja hieman väkisinmakaamiseksi meni josta johtuen heräsin n. 01.34 ja tehokasta pyörimistä puolisen tuntia mutta kyllä se uni sitten sieltä tuli.
Kumma juttu kun yöllä herää niin on aina pakko riisua epäaktiivisuus ranneke pois kun jotenkin häiritsee mutta muuten ei.

Taas empiirisissä kokeiluissa todettu, että jos lasit haluaa tyystin puhtaiksi, etikan kanssa lotraaminen on turhaa.
20180522_094642.webp

Back
Ylös Bottom