Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi Tampereen mesta ei kovin mairittelevia arvioita saanu.
Toi Tampereen mesta ei kovin mairittelevia arvioita saanu.
Niin sä et ollu Big Titsissä käyny sisällä?Silti parasta mitä Tampereelta olen saanut.

Niin sä et ollu Big Titsissä käyny sisällä?![]()
Sieltä taitaa saada vain lihistä.En, ihaillut vain mainoksia.
Sieltä taitaa saada vain lihistä.
Senhän sä haluisit tietää..@narunpätkä joko siksari on tuhottu?![]()
Ei vaan. ei viitti ottaa enempää niin jaksaa olla kiva perheeniskä huomenna ja harrastaa kaikkea kivaa.@narunpätkä joko siksari on tuhottu?![]()
Jazzeilla on kyllä ollut runsaasti maailmanluokan naisartisteja. Mielestäni tuo on täyttä paskaa, että tällä pyrittäisiin tuomaan naisia genren sisään. Jos naisesikuvia halutaan, on naisten oltava soitannalliselta ja ulosanniltaan yhtä hyviä kuin miesten ja jos näin ei ole, ei ole asiaa lavallekaan. Ei tasa-arvo tarkoita sitä, että tehdään kiintiöitä ja väkisin viedään heikompia eteenpäin sortaen parempia heidän sukupuolesta, etnisestä taustasta tai uskonnosta johtuen. Lähtökohtaisesti kaikkia tulisi kohdella ihmisinä ja arvostaa alojensa alla kykyjensä, ei viiteryhmänsä perusteella.Mä en nyt jostain syystä näe vastakkainasetteluna jotain naisartistien esiintymistä, vaan enemmänkin kannustavana esiintuomisena niinkuin sen tarkoitus olikin. Leimaantuminen miesten genreksi karkottaa naiset ja toisinpäin asian kuin asian parista helposti, ja tämänkaltaiset teemat antavat esikuvia tuleville artisteille ja häivyttävät mielikuvia että genre kuuluu vain tietynlaisille ihmisille. Tietysti jos kaiken sellaisen valitsee nähdä vittuiluna ja vastakkainasetteluna niin siinähän sitten valitsee.
Senhän sä haluisit tietää..
Ööö.. joo? Mitä mun olisi pitänyt kertoa...?Ööö.. joo?
Mutjoo, rouva kiittää huomenna ku oot skarppi ja osallistuva![]()