Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäiskö ehdottaa teemaksi Jazzia? Tosin silloin ei tulis niin paljoa väkeä.

Joku vuosi oli muuten teemana sexuel vähemmistöt. Oli Marttini Rikua ja Elttonin Jonia.

Miksi muuten homoista käytetään termiä seksuaalivähemmistöön kuuluvat? Kaikkihan on nykyään homoja.
Seksuaalivähemmistöjä pitäis olla mm. Satulanhaistelijat, nää ponijutut ja mitä lie muunsukupuolisjuttuja harrastavat.

Kalastuslupa ostettu.
Valittu vieheet.
Pakattu vavat.
Pakattu hervottomaan säkkiin kaikki loput tarvittavat kalastusvehkeet.
Pakattu keikkalaukkuun kaikki oheistarvikkeet.

Minä luulin että viittasit kenties niihin, jotka keräilevät muoviponeja tuunausta varten ja ajattelin, että kaipa nekin seksuaalivähemmistöstä käyvät.

Muistakaas sitten saunan jälkeen vaikka vanha kunnon kopteri jos ei muuten nart... vaimo ala lämpee.
32912987_10208906669902536_3037006331740422144_n.jpg

Minä luulin että viittasit kenties niihin, jotka keräilevät muoviponeja tuunausta varten ja ajattelin, että kaipa nekin seksuaalivähemmistöstä käyvät.

Eiku näitä just :D ei toi nyt ainakaan valtavirtaa ole. Ja jos moisia aikuinen mies keräilee niin taatusti jotain temppuja tekee.

Joku muu teema vissiin olisi ok? Suomalaisia artisteja koko päivä? Uusia artisteja koko päivä? Tietyn alagenren artisteja koko päivä?
Musiikkitapahtumassa musiikillinen kategorisointi olisi kyllä se luontevampi tapa. Ei sukupuolten, etnisten ryhmien, uskontojen tai vastaavien vastakkainasettelu tule milloinkaan parantamaan tasa-arvoa, päinvastoin.

Ajattele positiivisesti, kun olet yksin niin kukaan ei kettuille eikä tartte ite kettuilla.

Se on juuri näin .

Ja totesinkin : joskus.
Tyyliin: jouluna ja juhannuksena .

Mutta ei mulla huolta ole parisuhteeseen joutumisesta.

Musiikkitapahtumassa musiikillinen kategorisointi olisi kyllä se luontevampi tapa. Ei sukupuolten, etnisten ryhmien, uskontojen tai vastaavien vastakkainasettelu tule milloinkaan parantamaan tasa-arvoa, päinvastoin.
Mä en nyt jostain syystä näe vastakkainasetteluna jotain naisartistien esiintymistä, vaan enemmänkin kannustavana esiintuomisena niinkuin sen tarkoitus olikin. Leimaantuminen miesten genreksi karkottaa naiset ja toisinpäin asian kuin asian parista helposti, ja tämänkaltaiset teemat antavat esikuvia tuleville artisteille ja häivyttävät mielikuvia että genre kuuluu vain tietynlaisille ihmisille. Tietysti jos kaiken sellaisen valitsee nähdä vittuiluna ja vastakkainasetteluna niin siinähän sitten valitsee.

Back
Ylös Bottom