Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi ny pillu kuntit piti lentää huomenna himaan mut lentoyhtiö teki konkan. Mitäs ny? Taksilla vai pitääkö alentua junaan?
Finskillä helsinkiin ja sieltä musta mercedes.

Edit. Yks työkaveri ajo kerran virkamatkalla taksilla helsingistä ouluun, ku ei ollu ehtiny jatkolennolle. Kesäloma oli alkamassa, ni ei ollu joutanu odottamaan seuraavaan päivään. Hieman nikotellen meni matkalasku läpi.

Kerron vain omia kokemuksia. :whistle:

Jaaaaaaaa. Montako kelloa sulla laatikossa on? Mä käsitin, että tämä ei mitään urputtele, jos ei niin halua, mutta voin olla väärässäkin. Vielä ei ainakaan mitään oo urputtanut vaikka olen pääasiassa vaan makoillut.

Finskillä helsinkiin ja sieltä musta mercedes.

Edit. Yks työkaveri ajo kerran virkamatkalla taksilla helsingistä ouluun, ku ei ollu ehtiny jatkolennolle. Kesäloma oli alkamassa, ni ei ollu joutanu odottamaan seuraavaan päivään. Hieman nikotellen meni matkalasku läpi.

Kolme vuotta menin mustalla mercedeksellä kerran kuussa koti - hki-vantaa ja takas. 3h ja 400€ suunta. Venäläiset makso kyl mutisematta. HKI - Oulu saattaa olla rapsakka lasku:D ihme että kuski suostu lähteen.

Jaaaaaaaa. Montako kelloa sulla laatikossa on? Mä käsitin, että tämä ei mitään urputtele, jos ei niin halua, mutta voin olla väärässäkin. Vielä ei ainakaan mitään oo urputtanut vaikka olen pääasiassa vaan makoillut.

Ei yhtään vitness kelloa. Jonku pari sykemittaria olen hävittänyt turhana.

Muuten kellolaatikoissa vain Tag, Rolle ja Suunnon sukellustiatokone.

Kolme vuotta menin mustalla mercedeksellä kerran kuussa koti - hki-vantaa ja takas. 3h ja 400€ suunta. Venäläiset makso kyl mutisematta. HKI - Oulu saattaa olla rapsakka lasku:D ihme että kuski suostu lähteen.
Kyllähän ne rahan päälle ymmärtää, ei tosin varmaankaan mikä tahansa auto tolpalta lähe heittään 12 tunnin keikkaa. En muista laskun tarkkaa summaa, iso se oli. Ja eihän se välttämättä ihan valtion matkussäännön mukainen matka ollut :LOL:.

Edellisen projektin lopetusbileet ja uuden aloitusbileet.

Saatiin ihan drinkkilippujakin. Lipuilla sai vain kaljaa.

Sapuskassa oli sieniä ja papuja -> ei unta ensiyönä.

Ei yhtään vitness kelloa. Jonku pari sykemittaria olen hävittänyt turhana.

Muuten kellolaatikoissa vain Tag, Rolle ja Suunnon sukellustiatokone.

Vai niin. Minullakin on oikein Leijona kaapissa.:LOL: Ei oo Rolleja näkyny.

Mutta tämä fitnesskello on oikein kiva. Laitan ny kuvanki ku on niin hieno.

B21D31CC-2365-4FFE-B313-BB8BA5C356BE.webp

Parvekkeen ovi auki täällä.. nukahdin eilenkin peiton päälle ja sitten aamuyöllä kömmin peiton alle kun viileämpää.
Kotona on onneeksi semmonen lämpötila kun haluaa, nyt turvallinen 22.

E. Kotimatkalla näytti mittari parhaillaan 30 C

Viimeksi muokattu:
Mä olen etsinyt retroautoa ja miettinyt mikä on tarpeeksi vanha auto että on jo ns. siisti peli, nämä Asconat yms. rajaan vielä sinne säälittävän puolelle.
Näin paripäivää sitten 70-luvun alun Ford Caprin, ei ollut vieläkään ns. siisti peli.
Ite sanosin, että coupe Taunus alkaa olemaan siististi pidettynä jo hienoimpia kohtuuhintaan saatavia. Toki vanhat Celicat, Caprit yms. toimis jo myös.

Back
Ylös Bottom