Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muitten ihmisten muuttoavuksi. Olen porukan ainoa ajokykyinen ja -taitoinen, niin joutaapi auttelee.
Mulla oli joskus kuorma ja pakettiautoa niin yllättävänkin suosittu heppu kun toisilla muuttoja menossa, tosin kun kuorma-autolla olisi pitänyt heittää 500km lenkki niin ihan mulkku kun kehtasin pyytää rahaa...
Tosin kun itsellä oli muuttoa niin eipä ollut pahemmin apuvoimaa tarjolla.
Jossain vaiheessa kun heräsin todellisuuteen ja aloin aidosti vittumaiseksi ihmiseksi niin ei ole ollut kavereita mutta eipä ole tarvinnut niitä miellyttää.

Minä en valita, että suomessa on liian kuuma. Ikinä. Se ei ole mahdollista.

Mutta sisälämpötilan ei tarvisi olla yötä-päivää 29 astetta.

Suomessa kuuma? Never. Suomalaiseen luonteeseen kuuluu että pitää valittaa koko ajan kaikesta. Oikeesti ketään ei haittaa et on kuuma. Pakko vaan valittaa koska kuuluu.

Istuskelen Kemin rantsussa kahvilassa reiskat päässä. Vetelin kanatoastin. Mahtava keli. Jos jostain pitää valittaa niin liikaa ihmisiä. Menisivät kotiinsa. @Volli vois näkyä että vois kaukaa kattoo kuinka leveät hartiat oikeasti on.

Karvattomalle tropiikin päiväapinalle sopiva lämpö. 20180516_173104.webp

sisälämpötilan

tänään ensimmäistä kertaa tasan 24, tähän asti oltu kirkkaasti 23 puolella

sähköpatterit sammutin maanantaina

tämä on vilpoinen huusholli

En tiedä fitnesskelloista mutta mun tiuku on aika lempeä mulle.

Liitteet

• IMG_20180423_194022.webp
    IMG_20180423_194022.webp
    61,8 KB · Katsottu: 191
Back
Ylös Bottom