Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kuin helvetillä nämä wanhan ajan bodarit sen vakuumin oikein nykäsi. Näyttää jo joskus vähän luonnottomalta nuo kunnon vakuumiposet.
frank_zane.jpg

Siinä Frank Zane ja kuuluisa vacuumi. Mihin helvettiin miehen sisäelimet enää sopii.
No ei oo ainakaan mitään gh-guttia... :)

Eikö tuo johdu vain rintakehän koosta. Vatsa ei ole luonnottoman pieni vaan kylkiluut isot. Itse ainakin saan "vakuumin" tehtyä joka näyttää sairaalle vaikka on fläsää

Kuinka raskaana pidit tuota 10x10 100kg kyykkyä? Itse yritin itsenäisyyspäivänä samaa 45sek tauoilla, 9 sarjaa jaksoin, mutta kymmenes jäi kesken jo parin toiston jälkeen kun alaselkä ei kertakaikkiaan pysynyt enää kasassa. Sulla on kuitenkin aavistuksen kovemmat kyykkyvoimat sekä reenitausta, mitä itsellä.

Kuinka raskaana pidit tuota 10x10 100kg kyykkyä? Itse yritin itsenäisyyspäivänä samaa 45sek tauoilla, 9 sarjaa jaksoin, mutta kymmenes jäi kesken jo parin toiston jälkeen kun alaselkä ei kertakaikkiaan pysynyt enää kasassa. Sulla on kuitenkin aavistuksen kovemmat kyykkyvoimat sekä reenitausta, mitä itsellä.
Ei se hirveen paha ollut, selkä siinä vain tosiaankin alkoi jossain vaiheessa puutumaan.

Miken videon motivoimana kävin tänään ulkosalille kyykkämään tuon 10x10 100kg. Positiivinen yllätys oli että selkä ei puutunut yhtään

Oon kyllä perkeleen heikko kyykkään kun kaikki vetää kepeesti noi setit läpi. No joo, alkaa tässä ikääkin olemaan.
Jos otettais kysely että meniskö tuommonen läpi, niin varmaa alle 5% pakkiksen käyttäjistä sais tuon läpi.
Itse en tuota sais tehtyä. Oonko mie sit super heikko :unsure:

Jos otettais kysely että meniskö tuommonen läpi, niin varmaa alle 5% pakkiksen käyttäjistä sais tuon läpi.
Itse en tuota sais tehtyä. Oonko mie sit super heikko :unsure:
No mut tällä treenitaustalla ja muutenkin 97,5kg alopainolla toi pitäis olla ihan saatanan iisiä. Ei se paha nytkään ollut, mutta ei mikään helppokaan.

Ei se kevyesti mullakaan mennyt. Viimeset sarjat oli aika tuskaa ja vikassa oli failure tosi lähellä.
Vaatis hiukan sisäänajoa tommonen volyymy kyykyssä. Suoraan kun normi treeneistä tekee ton 10x10 100kg niin se on kyllä kova suritus johon moni ei pysty.

Viimeksi muokattu:
Täytyy kyllä arvostaa kaikkia teitä, jotka jaksatte kyykkäämistä etu/takakyykky jyystää. Itselle se on ollu aina todella vastenmielistä ja kivuliasta, joten kuulun siihen väkevään ryhmään, joka on penkannut enemmän kuin kyykännyt :) . Paljon tsemppiä kaikille treeneihin. Ikä ja varsinkin treenivuodet alkaa aika raskaasti painaa nivelissä, mutta niin kauan kuin jotain pystyy salilla heilutella, niin jatketaan mukavaa harrastusta.

Ihmeen moni kyykkää tuon perse-takareisiakselille juuri samalla tavalla kuin kyykkäävät takakyykkynsäkin.

Silloin täytynee opetella kyykkäämään reisillä(y) Tosissaan, jos välitykset on huonot kyykkyyn niin sinnehän ne tuuppaa menemään. Itse olen onnistunut aktivoimaan reisiä vahvasti kyseisessä Power Squatissa pienellä ajatusjipolla -> ''istumalla reisien päälle'' eli ei lähdekkään tuomaan välttämättä sitä persettä niin paljoa taakse. No mutta kyse oli vain mahdollisesti vähemmän kivuliaasta liikkeestä.

Voisitteko tehdä taas lähiaikoina podcastin jahka allu on ensin kokeillut sitä eturauhaskiihotinta, mukaan podcastiin voisi ottaa testotimon joka voisi varmaan mielellään jakaa kokemuksiaan aiheeseen liittyen:LOL:

Ei se kevyesti mullakaan mennyt. Viimeset sarjat oli aika tuskaa ja vikassa oli failure tosi lähellä.
Vaatis hiukan sisäänajoa tommonen volyymy kyykyssä. Suoraan kun normi treeneistä tekee ton 10x10 100kg niin se on kyllä kova suritus johon moni ei pysty.

Joo ei kyl iteltä varmasti menis suorilta tollanen. Jalat ehkä jaksais. Mut vaikka kuinka puhtaasti koittaa, niin vetää alaselkä aivan jäätävään pumppiin ja ei sitä kyllä kestä hullukaan.

Oon joskus pari vuotta sitten vetäny ton 10x10x100kg minuutin tauoilla mut se vaati kuukausien totuttelun ton volyymin kans. Eikä se sillonkaan ollu mikään läpihuutojuttu.

Se on jotenki jännä et sarjan aikana se selkä tuntuu todella hyvältä. Se ongelma alkaa sit ku lopettaa sen tekemisen ni tulee hillitön paine sinne joka pahenee aina joka sarjan jälkeen. Eikä mikään asento tunnu hyvältä. Kunnes sit lopulta se tuntuu vaan niin vitun pahalta et ei pää kestä enää alottaa seuraavaa sarjaa.

Suositten ehdottomasti, jos salilta löytyy Power Squat -laite. Aivan mahtavan tuntonen kaikinpuolin.
Kumminkos päin tuossa olisi hyvä tehdä; naama koneeseen päin vai selkä selkänojaa vasten? Molempia tapoja nähnyt omalla salilla tehtävän.

Back
Ylös Bottom