Seuraava haaste: vakuumitreeniä niin kauan, että mahtuu päälle toi S-vyö.Unohtui salille selkätreenissä ja tilalla on samanlainen S kokoinen. Joku varmaan ottanut vahingossa mun unohtuneen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seuraava haaste: vakuumitreeniä niin kauan, että mahtuu päälle toi S-vyö.Unohtui salille selkätreenissä ja tilalla on samanlainen S kokoinen. Joku varmaan ottanut vahingossa mun unohtuneen.

Näyttäähän noissa onnistuvan myös ainakin yksi tämän päivän CBB-bodarikin. Tässä on esimerkkivideo ja lisää kuvia löytyy kun selaat ketjua taaksepäin:Kuin helvetillä nämä wanhan ajan bodarit sen vakuumin oikein nykäsi. Näyttää jo joskus vähän luonnottomalta nuo kunnon vakuumiposet.
Ei se hirveen paha ollut, selkä siinä vain tosiaankin alkoi jossain vaiheessa puutumaan.Kuinka raskaana pidit tuota 10x10 100kg kyykkyä? Itse yritin itsenäisyyspäivänä samaa 45sek tauoilla, 9 sarjaa jaksoin, mutta kymmenes jäi kesken jo parin toiston jälkeen kun alaselkä ei kertakaikkiaan pysynyt enää kasassa. Sulla on kuitenkin aavistuksen kovemmat kyykkyvoimat sekä reenitausta, mitä itsellä.
Vatsa ei ole luonnottoman pieni vaan kylkiluut isot.
Jos otettais kysely että meniskö tuommonen läpi, niin varmaa alle 5% pakkiksen käyttäjistä sais tuon läpi.Oon kyllä perkeleen heikko kyykkään kun kaikki vetää kepeesti noi setit läpi. No joo, alkaa tässä ikääkin olemaan.
No mut tällä treenitaustalla ja muutenkin 97,5kg alopainolla toi pitäis olla ihan saatanan iisiä. Ei se paha nytkään ollut, mutta ei mikään helppokaan.Jos otettais kysely että meniskö tuommonen läpi, niin varmaa alle 5% pakkiksen käyttäjistä sais tuon läpi.
Itse en tuota sais tehtyä. Oonko mie sit super heikko![]()
. Paljon tsemppiä kaikille treeneihin. Ikä ja varsinkin treenivuodet alkaa aika raskaasti painaa nivelissä, mutta niin kauan kuin jotain pystyy salilla heilutella, niin jatketaan mukavaa harrastusta.Itselle se on ollu aina todella vastenmielistä ja kivuliasta
Ihmeen moni kyykkää tuon perse-takareisiakselille juuri samalla tavalla kuin kyykkäävät takakyykkynsäkin.Suositten ehdottomasti, jos salilta löytyy Power Squat -laite. Aivan mahtavan tuntonen kaikinpuolin.
Ihmeen moni kyykkää tuon perse-takareisiakselille juuri samalla tavalla kuin kyykkäävät takakyykkynsäkin.
Ei se kevyesti mullakaan mennyt. Viimeset sarjat oli aika tuskaa ja vikassa oli failure tosi lähellä.
Vaatis hiukan sisäänajoa tommonen volyymy kyykyssä. Suoraan kun normi treeneistä tekee ton 10x10 100kg niin se on kyllä kova suritus johon moni ei pysty.
Kumminkos päin tuossa olisi hyvä tehdä; naama koneeseen päin vai selkä selkänojaa vasten? Molempia tapoja nähnyt omalla salilla tehtävän.Suositten ehdottomasti, jos salilta löytyy Power Squat -laite. Aivan mahtavan tuntonen kaikinpuolin.