Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon nähny joskus paljaan perseen. Oli muuten hyvä mutta se oli rikki, siinä oli reikä. Tulipas tänään ratkettua suklaan kimppuun, täytyy rankaista huomenna itteensä jumpalla.

Minulla on omat niksini miten saa monta kk maksutta. Rehellisiä ja päivänvalon kestäviä niksejä.

Saat mun tunnarit lainaan jos haluat. :LOL:
Niksi-Helistö. Joo kai sitä sais tehtyä useemmat, mutta en oo kerennyt ihmetteleen noin pitkälle. Hyvä että joku on näppärämpi kun minä itse !(y)

Vai näytänkö täällä?

Liitteet

• 30D3181A-DAD7-4D12-AB56-995AC70593B0.webp
    30D3181A-DAD7-4D12-AB56-995AC70593B0.webp
    62,1 KB · Katsottu: 154
Aamujumpat heti aamusta:jahtasin hämähäkkiä, oli muuten pirun nopea tapaus, tai sit musta on tullut vanha ja kömpelö. Hämähäkki pääsi tutustumaan Turun viemäriverkostoon.

Aamujumpat heti aamusta:jahtasin hämähäkkiä, oli muuten pirun nopea tapaus, tai sit musta on tullut vanha ja kömpelö. Hämähäkki pääsi tutustumaan Turun viemäriverkostoon.

Ja nyt kaikenlaisia tauteja levittävät ötökät pääsee mellastamaan kämpässä kun hämppy ei ole syömässä niitä pois.

Ja nyt kaikenlaisia tauteja levittävät ötökät pääsee mellastamaan kämpässä kun hämppy ei ole syömässä niitä pois.
Yleensä meidän koira tai kissa syö ötökät, hämähäkit ei oo niitten suosikkeja...

Hyi s**tana, tämä oli ehkä 20cnt kolikon kokoinen hyppyhämähäkki. Jos tollanen goljattihämppy tulis kotona vastaan, niin koti pitäis vähintään polttaa.

Mä niin rakastan tätä säätä! Ei tule paljon sisällä istuttua, paitsi näin pakotettuna töissä. Onneksi etätyöt alkaa kesäkuun alusta, ei tarvi enää herätellä lastakaan kuuden jälkeen joka aamu. :rock:
Juoksulenkit kesällä, mahdollisimman kuumalla säällä on kyllä ehkä parasta elämässä, jäätelön jälkeen.

Back
Ylös Bottom