Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Luin jo että 100kg varaa lihoa, ja meinasin tulla mainitsemaan että hetkinen.

Ja eikös sitä yleensä jätetä lounas väliin jos syö lounaan? Ei sitä kai kahta kertaa syödä. Paitsi hobitit.

Mutta siis lounaan lisäks toinen ateria jäi välistä! Hmm, pitäiskö asettaa se +100kg seuraavaks tavoitteeks, ei tarvis liikaa stressailla enää syömistä?!

Mä osallistuin ruotsinlaivalla etänä palstan teemaperjantaihin, ei hätää! :ROFLMAO:

Edelleen keinuttaa, eikä uni maistu. En oikein tiedä edes mikä päivä tänään on. :unsure:

Sanos muuta. Minä taas haluan reissata, enkä oikein ymmärrä kotona möllöttämisen iloa.

Matkustaminen vaikuttaa olevan aika iso juttu monille. Itse en jaksaisi reissata alvariinsa, mutta toki on paljon paikkoja, joissa olisi hienoa käydä. Taloudelliset esteet ovat vain sen verran suuret, että reissaaminen on jäänyt. Tietysti voisin kituuttaa koko vuoden ja syödä huomattavasti budjetoidummin, mutta enpä silti kykenisi kovinkaan useita reissuja tekemään vuodessa. Se minua ihmetyttää, että miten nuorilla aikuisilla on varaa reissata niin paljon.

On tässä sekin juttu, että olen yksin hirvittävän huono lähtemään mihinkään.

Minähän en Euroviisuja seuraa, mutta eikös se ole aina ollut ulkomusiikillinen kilpailu ja nykyään veikkaisin, että trendien mukaisesti mitä erikoisempi tai useampaan vähemmistöön kuuluva olet, sitä paremmin pärjäät. Tarttee ensi vuodeksi löytää koulukiusattu ja hyväksikäytetty muunsukupuolinen lyhytkasvuinen ylipainoinen korealainen naapuri, joka osaa vähän laulaa.

Minähän en Euroviisuja seuraa, mutta eikös se ole aina ollut ulkomusiikillinen kilpailu ja nykyään veikkaisin, että trendien mukaisesti mitä erikoisempi tai useampaan vähemmistöön kuuluva olet, sitä paremmin pärjäät. Tarttee ensi vuodeksi löytää koulukiusattu ja hyväksikäytetty muunsukupuolinen lyhytkasvuinen ylipainoinen korealainen naapuri, joka osaa vähän laulaa.
Mutta pitääkö sen olla originaali Korealainen vain onko bonusta jos on laittomasti maassa oleva eli Suomeksi maahanmuuttaja?
Tätä pitääkin pohtia.

Minähän en Euroviisuja seuraa, mutta eikös se ole aina ollut ulkomusiikillinen kilpailu

Kyllä siellä oli ihan hyviä biisejä kuten tämä tanskan viisu. Saihan tämä kovat pisteet katsojilta, mutta "ammattilaisraadit" jätti melkein nollille.

Katselin hetken niitä lauluja eilen ja totesin että ihme säveletöntä tuhnutusta. Nyt tänään sitten Youtubesta katselin muutamia kappaleita lisää ja oli siellä vissiin ihan hyviäkin, Viron oopperalaulaja oli aika hyvä. Voittajan kappale näkyy aiheuttaneen jälleen kerran mielensäpahoitusta, mikä toki on aina viihdyttävää.

Tekisi mieli lähteä ajelemaan kotterolla ihan vain ilmastoinnin takia.

lämpö.webp

Back
Ylös Bottom