Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla kilot vaan karisee. Sen verran on tramppiksella taas hypitty.

Volttikin on jo tällä tasolla:
5cb37f39c69dbd61d412a2496036d63c-guys-pants-fall-off-after-trampoline-fail.gif

Kotomaassa en tätä osaa.

Sitten kun saa maata tuolla niin olen siinä melko hyvä.

katso liitettä 148403
Itehän oon aina ihmetelly, miksei ihmiset haluu asua ja elää arkea kuin olisi lomalla ja panostaa siihen asuinpaikkaan, vaan ennemmin reissataan ja liimaillaan carpe diem-tarroja betonikuution seinään. Noh, meitä on moneksi, ite maksan ennemmin vaikka 500k talosta ja jätän reissut vähemmälle.

E. Ei siis siinä, että tarttis jättää, mutta ehkä sitä on nuorena reissannut niin paljon, ettei enää tee edes mieli joka vuosi kotimaan rajojen ulkopuolelle ja kun kotona viihtyy, mikäs siellä ollessa.

Itehän oon aina ihmetelly, miksei ihmiset haluu asua ja elää arkea kuin olisi lomalla ja panostaa siihen asuinpaikkaan, vaan ennemmin reissataan ja liimaillaan carpe diem-tarroja betonikuution seinään. Noh, meitä on moneksi, ite maksan ennemmin vaikka 500k talosta ja jätän reissut vähemmälle.
Just puhuttiin mussukan kanssa että ensi talvena voisi tuhlata säästöjä ja lähteä vaikka ajelemaan new yorkista losiin.
Isäukko kuoli reilut viiskymppisenä ja hän oli maailman nuukin, ihan turhaan.

Sanos muuta. Minä taas haluan reissata, enkä oikein ymmärrä kotona möllöttämisen iloa. Mutta ei minun tarvitsekkaan ymmärtää. Kukin tavallaan.
Näinhän se, ei kotona tarttekaan möllöttää. Et kai ulkomaailmassakaan vaan "möllötä"?
Just puhuttiin mussukan kanssa että ensi talvena voisi tuhlata säästöjä ja lähteä vaikka ajelemaan new yorkista losiin.
Isäukko kuoli reilut viiskymppisenä ja hän olis maailman nuukin, ihan turhaan.
Ei kyse ookaan rahasta, vaan siitä, että kun kotona viihtyy, ei tartte reissata päästäkseen lomalle.

E. Mutta tosiaan, meitä on moneksi ja itellä tosiaan reilu 100 maata käytynä ja hauskaa ollut, mutta ei sitä oikeen mihinkään kaipaa muualle.

Näinhän se, ei kotona tarttekaan möllöttää. Et kai ulkomaailmassakaan vaan "möllötä"?

Ei kyse ookaan rahasta, vaan siitä, että kun kotona viihtyy, ei tartte reissata päästäkseen lomalle.

E. Mutta tosiaan, meitä on moneksi ja itellä tosiaan reilu 100 maata käytynä ja hauskaa ollut, mutta ei sitä oikeen mihinkään kaipaa muualle.
Minäkin viihdyn kotona mutta mulla ei ole töiden takia kesälomaa ja talvi taas vapaata niin kiva tehdä jotain, lämpimässä.

Kyllähän kaikki jo tietää ettei minulla ole elämää, niin kotona olo on juurikin tylsistyneenä möllöttämistä. Ehkä se mullakin sitten muuttuu kun pääsee maissa sadan ylitte. Nyt vasta (vähän riippuen mitä laskee) päästään tonne 40 pintaan tai vähän yli.

Kyllähän kaikki jo tietää ettei minulla ole elämää, niin kotona olo on juurikin tylsistyneenä möllöttämistä. Ehkä se mullakin sitten muuttuu kun pääsee maissa sadan ylitte. Nyt vasta (vähän riippuen mitä laskee) päästään tonne 40 pintaan tai vähän yli.
Mä en jaksa miettiä tuota maa-asiaa koska ideana on saada vaihtelua arkeen ja kanariakin sopii siihen jopa sen 10x kertaa :LOL:

No joo, ei toi määrä ny mitään silti merkkaa, iso osa vaan päivän-parin läpikulkuja. Ehkä se on se, että itellä on kotona aina niin paljon mielekkäitä ja mielenkintosia projektinalkuja, koirien kaa kulkemista yms. Niin kaikki vapaa-aika löytää paikkansa ja jos ei huvita tehä mitään, voi vaan lökötellä terassilla vaikka munasillaan ja kuunnella puiston lintujen laulua.

Se mitä yritin sanoa oli siis, että jos kodista tekee mahdollisimman miellyttävän kaikin puolin, on se "möllötäminen" aika lailla erilaista.

E. Eli arjesta ei kaipaa karkuun, jos arki itsessään on mahtavaa :love:

Täytyy sanoa, että itseä ei kyllä kiinnosta laisinkaan matkustelu. Ahdistaa oikeastaan jo ajatuskin sompailusta jossain vieraassa paikassa. Jo pelkästään toiseen kaupunkiin matkustaminen tuntuu usein todella stressaavalta. Kaikista parhaiten viihdyn kotona ja kotikin saa mieluiten olla sellainen paikka, että kaikki on vieressä.

No nyt on ollut kyllä rankka päivä. Sorruin ikeassa lihapulliin JA omenapiirakkaan ja tämän kunniaksi piti jättää yks kokonainen ateria pois, koska alan olla melkoinen porsaspullukka. On tässä vielä 100g varaa lihoa kisoihin, että ei mitään hätää :confused:

Back
Ylös Bottom