Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellaset kävis mulle myösKopillinen Valmet 565 löytyy, ja Valmet 702.![]()
Älä sä nyt siellä ala, mulla on vieläkin käytössä kone jossa on vivuissa ensin 20 senttiä väljää ennenkuin venttiili edes liikahtaaSellaset kävis mulle myös
Tosin eniten katsellut 502 tai 602T nelivetona. Se ois komiaa painaa kultasella pitkin katuja kun mustaa puskee putkesta.
502 löytyy kyllä jossa puomi takana, mutta ei sellasella vipuvehkeellä kaiva erkkikään, kun joystickeillä tottunut tonkimaan. Oi sitä hienoutta kun jonain 6-10 vanhana sai valmetilla kaivella. Tai no, leikkiä.

Ensimmäinen ryöpäivä "ammattilaisena" takana, tekemistä piisasi. Mukavaa oli, joka ehkä eniten hämmästytti.
Kyllä tässä nyt kamalasti polttelis käydä hakemassa ns. itsensä hemmotteluksi iso pakkaus miniatyyriukkeleita, saatana. Jos nyt vielä kuitenkin malttaisi.
Miehen on tehtävä, mitä miehen on tehtävä.Tulee kalliiksi, jos joka ryöpäivän jälkeen hemmottelee itseänsä.
Miehen on tehtävä, mitä miehen on tehtävä.
Mun riisinkeitin hajosi.Eilen kosahti mikro.
No, niin kauan kun auto ja pyynkinpesukone pysyy ehjänä niin ei mitään väliä .
Onpa kiva ilma. Taidanpa pesasta auton. Vielä ei ihan ole märkä t-paita -keli.
Ei ole!Sarjassamme turhimmat ostokset, riisinkeitin =) Ja voin kommentoida koska mullakin on sellanen (jossain) =)
Sitäkin. Onpahan vapaa-ajalle mielekästä puuhaa!
Terassikelitkin ulkona. Jos nyt sinne keskiviikolle malttaisi tätäkin houkutusta.
Meidän pitää sitten varmaan alkaa kerätä pennosia kokoon sitä Koneviesti-tilausta varten. Irma hankkikoon osoitetiedot yms.Mielekästä tekemistä minulla, eijjole.