Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kopillinen Valmet 565 löytyy, ja Valmet 702. :)
Sellaset kävis mulle myös

Tosin eniten katsellut 502 tai 602T nelivetona. Se ois komiaa painaa kultasella pitkin katuja kun mustaa puskee putkesta.

502 löytyy kyllä jossa puomi takana, mutta ei sellasella vipuvehkeellä kaiva erkkikään, kun joystickeillä tottunut tonkimaan. Oi sitä hienoutta kun jonain 6-10 vanhana sai valmetilla kaivella. Tai no, leikkiä.

Sellaset kävis mulle myös

Tosin eniten katsellut 502 tai 602T nelivetona. Se ois komiaa painaa kultasella pitkin katuja kun mustaa puskee putkesta.

502 löytyy kyllä jossa puomi takana, mutta ei sellasella vipuvehkeellä kaiva erkkikään, kun joystickeillä tottunut tonkimaan. Oi sitä hienoutta kun jonain 6-10 vanhana sai valmetilla kaivella. Tai no, leikkiä.
Älä sä nyt siellä ala, mulla on vieläkin käytössä kone jossa on vivuissa ensin 20 senttiä väljää ennenkuin venttiili edes liikahtaa :)
Viime kesänä vedin kovaan hiekkapihaan 100 metriä sadevesiputkea ja niin hoiti homman kuin uudempikin kone, pakko kyllä myöntää että lapiomies saattaa päästä uudemmalla koneella ihan karvan verran helpommalla :LOL:

Tässä kun ois itelläkin kaikenlaista kaiveltavaa, niin on taas kyllä käynyt koneen osto mielessä. Ei puutu kuin raha, kun mitään tuollaista raatoa ei viitsi pihaansa ottaa. Joutuukohan tässä vielä ihan töikseen noita paskoja ajelemaan, että saa vehkeen kotiin lainaks. Vois tietty osa-aikaista hommoo tehä.
Tarttisin myös sarvitraktorin pihahommiin.

https://demokraatti.fi/professori-r...iiton-jaseniin-kaytannossa-kuitenkin-vaikeaa/
"Professori Rakennusteollisuuden työsulusta: ”On oikeus kohdistaa vain Rakennusliiton jäseniin” – käytännössä kuitenkin vaikeaa"
Minkä ihmeen takia liitot saa sitten vapaasti estää liittoon kuulumattomien/kuuluvien töihin menon lakkovahdein?
Se on kumma että säännöt koskee aina sitä antavaa puolta ja se saajapuoli saa sikailla miten haluaa?

Ensimmäinen ryöpäivä "ammattilaisena" takana, tekemistä piisasi. Mukavaa oli, joka ehkä eniten hämmästytti.

Kyllä tässä nyt kamalasti polttelis käydä hakemassa ns. itsensä hemmotteluksi iso pakkaus miniatyyriukkeleita, saatana. Jos nyt vielä kuitenkin malttaisi.

Mun riisinkeitin hajosi. :cry: Eilen kosahti mikro.

No, niin kauan kun auto ja pyynkinpesukone pysyy ehjänä niin ei mitään väliä .

Onpa kiva ilma. Taidanpa pesasta auton. Vielä ei ihan ole märkä t-paita -keli.

Ensimmäinen ryöpäivä "ammattilaisena" takana, tekemistä piisasi. Mukavaa oli, joka ehkä eniten hämmästytti.

Kyllä tässä nyt kamalasti polttelis käydä hakemassa ns. itsensä hemmotteluksi iso pakkaus miniatyyriukkeleita, saatana. Jos nyt vielä kuitenkin malttaisi.

Tulee kalliiksi, jos joka ryöpäivän jälkeen hemmottelee itseänsä.

7883C405-D77B-477A-BA67-B88903CB92E2.webp
Ekat uimarit oli jo polskimassa

Mun riisinkeitin hajosi. :cry: Eilen kosahti mikro.

No, niin kauan kun auto ja pyynkinpesukone pysyy ehjänä niin ei mitään väliä .

Onpa kiva ilma. Taidanpa pesasta auton. Vielä ei ihan ole märkä t-paita -keli.

Sarjassamme turhimmat ostokset, riisinkeitin =) Ja voin kommentoida koska mullakin on sellanen (jossain) =)

Voi hele noita eläkeläisukkoja. Niillä olis päivät pitkät aikaa hinkata autoja mutta ei: illalla pitää hieroa sitä tunti tolkulla, että ei itse pääse.

Kohta menen viereen lyömään tahtia.

Sarjassamme turhimmat ostokset, riisinkeitin =) Ja voin kommentoida koska mullakin on sellanen (jossain) =)
Ei ole! :LOL:

Laita hyvä kiertämään ja myy mulle omasi jos et sitä käytä.

En vielä kerinnyt käydä ostamassa uutta kun kattilalla keitin satsin.

E: Olin samaa mieltä asiasta niin kauan kunnes sain oman keittimen.

Edelleen tarvitsisin jonkun kalliin ja aikaavievän harrastuksen. Pitäisiköhän se mökki hommata. Tai vaimo.

Back
Ylös Bottom