Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yksissä kaivinkonekuskin polttareissa meillä oli kilpailu, missä kaivinkoneen kauhaan laitettiin tölkkiteline, siihen tölkki. Aika lähti rullaamaan kun tölkin aukasi, piti juosta ohjaamoon ja tyhjentää tölkki toisella puolella olevaan kaljalasiin. Sit juosta juomaan bisse ja aika loppu kun tyhjä muki takaisin pölkyn päällä. Sellanen julmetun suuri telakaivinkone.

Mottona oli: Nopeat liikket ovat näyttäviä.

Kyllä pihalta aina töngättävää löytyy, lottovoittoa odotellessa. Työviikko taas polkastu tulille, alkaa illat olemaan niin valosia ettei ruho tahdo nukkumaan. Väsytti valmiiks jo herätessä..

Kiva viikonloppu takana! Kisat meni hyvin, tuli tasapeli. Meidän tiimi oli ihan totaalisen altavastaaja-asemassa, joten kyllä tsempattiin hyvin! :oujee:
Afterpartyt meni myös kivasti, ja eilinen olikin laiskottelua auringossa B&J:n kanssa.

Tällä viikolla suunnittelin tuovani tytön mukaan töihin perjantaina, mutta meillä onkin egyptiläisiä vieraita talo täys sillon, eli joutunee vielä miettiä sitä.

Minä citykanina mielelläni vaan istuskelen auringonoaisteessa ja katselen kun muut tekevät likaiset työt .

Jummi jammi: kolmatta tuntia töissä ja koneet eivät toimi. Ei sit.

Hähää mulle soitettiin uhkaava soitto ns. lakihenkilön toimesta.
Ja paskamainen lunssainen olo jatkuu, harmittaa etten ottanut eilen paria olutta kun työteho jokatapauksessa -5 tänään.

oJPlhNhz

Irman musiikkimaku on sitä mitä tuloo pyllystä.

Mutta Sniffari rakas. Ethän sinä voi noin sanoa, koska nämä biisit mitä tänne linkkaan on vain murto-osa kaikesta mitä kuuntelen.

E. En tiedä edes mikä se mun varsinainen musiikkimaku on, kun rässistä voi sujuvasti siirtyä poppiin ja klassisesta vaikkapa progeen. Että ehkä minä vaan rakastan musiikkia.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom