Delgado
Base animal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos ei heilaa helluntaina niin ei aidsia adventtina, pätee myös vappuun.Olispa vappuheila.
Tai ei ehkä sittenkään. Saa syödä enemmän munkkeja yksin.
Kannatti käydä Tampereella: aurinko paistoi ja kuus- muna pisteet himaan.
Mein Gott!
Jotta tulis parempi mieli, suunnittelen 2019 Kuuban matkaa, pieni 2 viikon irtiotto kaikesta. Japaniin olisi tarkoitus mennä 2020 4-vuotis hääpäivämatkalle. Pitkälle on suunnitelmat.
Olen suunnitellut omia hautajaisiani 16-vuotiaasta asti. Hyvä se on kunnolla suunnitella.Minä olen koko viikon suunnitellut omia hautajaisiani.
Katsotaan, kaverin vanhemmat omistavat Kuubasta hotellin, ja veikkaan että kaveri saa päättää missä hörhöillään pari viikkoa. Mä menen siinä mukana. Mies nyt pelkää, että joku kaappaa mut, tms. Mutta olen senverran vaikea tapaus, ettei ketään kestäis mua kauaa, ei siis huolta.Perinteinen Havanna-Varadero kombinaatio?
Mää tykkään, kun voi nukkua pitkäään ja tehdä pari tuntia sivuduunia, josta laskuttaa päätyön päiväpalkan verran. Sitten voikin lähteä oluselle.Tälläset turhat vapaat ei tee kun miinusta viivan alle. Ihme puuhaa.
Emmää omaa viivaa meinaa. Itse teen töitä mielelläni just sen verran että elän. Vapaa-aikaani ei korvaa raha.Mää tykkään, kun voi nukkua pitkäään ja tehdä pari tuntia sivuduunia, josta laskuttaa päätyön päiväpalkan verran. Sitten voikin lähteä oluselle.
Siis tyyliin:Listalle täytyy kyl pistää salee asioitaki, mitkä menee mukavuusalueen ulkopuolelle reilusti.