Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noniin, @Heatseeker

spray1.webp spray2.webp

Saa kelvata näin!

Mulla tais olla tänään kesäkauden 4. tai 5. grillaud. Lankkupiffiä taas. Ihan stanan hyvää.

Ja hyvä pikkuJellonat, en juonu turhaa kolmee kaljaa. Nyt pari punkkua ihan vaan lääkkeeksi.

Perinteinen Havanna-Varadero kombinaatio?
Katsotaan, kaverin vanhemmat omistavat Kuubasta hotellin, ja veikkaan että kaveri saa päättää missä hörhöillään pari viikkoa. Mä menen siinä mukana. Mies nyt pelkää, että joku kaappaa mut, tms. Mutta olen senverran vaikea tapaus, ettei ketään kestäis mua kauaa, ei siis huolta.

Omien hautajaisten suunnittelu on hyvin helppoa: läski uuniin tirisemään ja joku lakaisee tuhkat. Kukaan ei itke perään tai hamstraa voileipäkakkua.

Mä tein tänään vähän töitä, niin ei tartte huomenna.

Katoin Legionin 2. kauden 1. Jakson ja taas muistan, miksi se on niin sekavan upea sarja.

Minä söin mutakakkua ja hölköttelin, joten jos huomenna hieman nakuttelis meneen. Muutenkin tulossa löysä viikko vierailujen ja muun säädön takia. Plus että vielä pakollinen vapaa pilaa hyvin alkavan työviikon.

Tälläset turhat vapaat ei tee kun miinusta viivan alle. Ihme puuhaa.

Mää tykkään, kun voi nukkua pitkäään ja tehdä pari tuntia sivuduunia, josta laskuttaa päätyön päiväpalkan verran. Sitten voikin lähteä oluselle.
Emmää omaa viivaa meinaa. Itse teen töitä mielelläni just sen verran että elän. Vapaa-aikaani ei korvaa raha.

Mutta valtion taloudelle vois olla nasevampaa, kun moiset bakkanaalit lopetettas. Joku sunnuntailisä, mikä se sellasen arvo nykyään edes on (n)

Helluntaikin ovella just. Hyhhyh.

Back
Ylös Bottom