Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Anteeksi jos jotain loukkaa mutta minua on alkanut ressaamaan ihmiset jotka esittää kauhean kiireistä.
Ei se ole usein kuin orgasmisointia ja asioiden järkeistämistä, jättää turhat pois niin taas on aikaa.

Jos olisi vain omat menot joista huolehtia niin aikaa olisi vaikka muille jakaa .

Sepä se, kun ei osaa olla paikallaan muuta kuin pakon edestä kipeänä. Eilen läksin iltakympin jälkeen vielä autoa vahaamaan. Enpä sitä kyllä tänään olis ehtinytkään tekemään. Nyt soffalla flunssaisen pikkulikan kanssa kun ei uloskaan päästä. Ts. huilia pakosta.

Sama vähän kuin @vokot tossa, kun on tuppisuu niin smalltalkki(kaan) ei oikein luonnistu. Säästäkään jaksa kovin pitkään haastella.. Nyt iso mokka ja perjantaiposso, ettei menny salikäynti hukkaan.

On se helppoa kun kerrotaan milloin saa pitää kesäloman, ei tarvitse itse arpoa sitäkään.

Hei! Sä oot syypää toimistotyttöjen hymyyn, keekin biisiä mukaille joten lompsis.

Nomut toimistotytöt voi miettiä salaisissa unissaan, kuinka olen sonni, porsas ja apina. Ja vehtailen kaikkien kaa. Silleen että hankaussähköä kikuleissa. Ja istuutuisivat hajareisin naaman päälle ja raapisivat punaisilla kynsillä. Sit ma alkaisin puhua kielillä ja kiusaisin hengiltä tekemällä kaiken.

Voisin mainita muutaman pakkislaisen mimminkin jolla moiset ajatukset. (Ei siis minua kohtaan vaan muita viattomia kohtalotovereitani kohtaan). Hyi naiset.

Mulla muuten loppui varmaan osaltaan migreeni aikanaan siihen että lopetin kiireilyn.
Muiden kiireet ei ole mun murheita ja kun niistä ei ota vastuuta niin jokainen murehtikoon asiansa itse, silti olen jokapaikassa aina sovittuun aikaan tai ehkä sen ansiosta.
Minullakin on perhettä jossa pientä kersaa, koiraa, pari harrastusta, muutama eri yritys joissa läjä työntekijöitä eikä mulla ole kiire oikeastaan koskaan koska olen päättänyt etten tee sellaisia aikatauluja että tulee kiire.

Laardin sosiaalinen profiili:

clay-hollow-brick-250x250.jpg

Mulla muuten loppui varmaan osaltaan migreeni aikanaan siihen että lopetin kiireilyn.

Mulla on ollut migreeni jo ennen kiireitä joten mun kohdalla migreeni ei ole millään tavalla verrannollinen kiireen kanssa.

etten tee sellaisia aikatauluja että tulee kiire.

En minäkään. Mutta mun elämässä on joitakin liikkuvia osia joiden aikatauluun en voi itse vaikuttaa.

Omat menoni pyrin aina järjestelemään niin, että ei tarvitse kiirehtiä.

Olen mielestäni kohtuullisen harjaantunut tässä aikataulujen järjestelyssä mutta kuin minua on vain yksi niin joskus tulee vähän hoppu.

Onks jäsen @Xtreme käynyt työmaalounaalla Borgissa?

Oon nyt pari kertaa käyny paltsujen välissä lounastamassa ja tykkäsin. Aiemmin käyny noissa työ maaruokaloussa, jossa työ ukkojen seassa noutopöydästä leivitettyä lihaa ja ranuja. Salaatiksi kurkku ja tomaatti.

Borgissa sentään ruoat tehään tilauksesta ja pöytiin tarjoilu.
Tänää viereisessä pöydässä lounasti kaupunginjohtaja seurueineen. Siististi pukeutuneet pikkutakit päällä. Taidan jatkossakin käydä tässä.

Ravintola_BORG_16-9.jpg

img_20170503_112437.jpg

img_20170503_112848_0.jpg

Pr nukkumisessa. Eilen yövuoron jälkeen 11-19. Välissä ruokaa naamaan ja taas unta palloon 22-07. Väsyttää vieläkin.

Salilla joku toivotteli lähtiessä, että sitten vapun viettoon. Ei kai se ny vielä oo?

eikös vappu ole sellainen kommareiden iloittelu?

Miettikäänyt hei: Työväen juhla. Juhlitaan sitä että ollaan työ ukkoja. Moniko tekee vapaaehtoisesti töitä?. Tarkoitan sitä että jos olis mahdollisuus siirtyä omistavaan luokkaan niin moniko kieltäytyisi ja pysyisi työ ukkona.

Sitä sitten juhlitaan.

En juhli.

Back
Ylös Bottom