Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Eipä tossa muuta kuin toi LDL on turhan korkea. Mutta riskitekijä sekin vaan on. Muita on sitten suku, tupakka, verenpaine, diabetes, ylipaino. Taitaa noi muut sulla ollla aikalailla kohdillaan? Mites noi sukulaiset? Onko ollut sydänkohtauksia vai onko vaan todettu korkeat kolet ja kuoltu muihin syihin?
Mutsilla on hurjan korkeet kolet ja on statiineilla, kuitenkin elää hyvin eikä ole kuollut vaikka on yli 60v. Kaksi pappaa ja mummot kaikki kuolleet, papat keuhkosyöpään ja sitten kahdella mummolla sydänkohtaus. Mulla menee samassa suhteessa hdl ja ldl, kun saan hdl nostettua, niin samalla nousee sitten ldl. Ja ihan helvetin mahdoton tietää miten senkin korjais.

Ja tossa kun oli nandroa päällä. Ota tästä nyt sitten selvää, mun olis parempi melkein kiskoa anbaboleja.

katso liitettä 147973

Erosiko ruokailu kuuri vs natuiluperiodien välillä. Esimerkiksi jos söit pizzaa ja munkkia rennosti natu-periodilla ja kuuriperiodilla tiukkaa bodyruokaa niin se voi olla myös selittävä piilomuuttuja.

Erosiko ruokailu kuuri vs natuiluperiodien välillä. Esimerkiksi jos söit pizzaa ja munkkia rennosti natu-periodilla ja kuuriperiodilla tiukkaa bodyruokaa niin se voi olla myös selittävä piilomuuttuja.
Kyllä mä reilusti paremmin tottakai söin, treeni ei ollut niin kovaa tossa loppuvuosina kun ei palautunut niin hyvin, eli oli enemmän lepoja, vaikka kovia vetoja olikin. Mutta nyt kun osaan syödä tosi tarkasti treenaan hyvin ja olen aktiivinen, niin se LDL vain peesaa HDL:n nousua ikuisesti.

Mutsilla on hurjan korkeet kolet ja on statiineilla, kuitenkin elää hyvin eikä ole kuollut vaikka on yli 60v. Kaksi pappaa ja mummot kaikki kuolleet, papat keuhkosyöpään ja sitten kahdella mummolla sydänkohtaus. Mulla menee samassa suhteessa hdl ja ldl, kun saan hdl nostettua, niin samalla nousee sitten ldl. Ja ihan helvetin mahdoton tietää miten senkin korjais.
Eipä se varmaan jo kokeilemiesi juttujen jälkeen laske enää kuin statiinilla. Niin vahvasti geeneissä taitaa olla. Mutta tuskin on sepelvaltimoita tai muitakaan valtimoita ahtauttanut. Tulisihan siitä oireita noissa sun treeneissä.

Eipä se varmaan jo kokeilemiesi juttujen jälkeen laske enää kuin statiinilla. Niin vahvasti geeneissä taitaa olla. Mutta tuskin on sepelvaltimoita tai muitakaan valtimoita ahtauttanut. Tulisihan siitä oireita noissa sun treeneissä.
Tehot on loistavat ja kehityn kokoajan kapasiteetilta, en usko että sairas mies kykenisi toteuttamaan noita raskaita jalkatreenejä. Onko tosta sitten mitään haittaa periaatteessa, jos meidän perinnöllisesti korkeamman kolen omaavien keho sitten myös sietää paremmin koleja, mistä sitä tietää. Faijaa elää ja voi hyvin, samoin äiti ja sisko.

Verenpaineet mulla on aina hyvät.

Tehot on loistavat ja kehityn kokoajan kapasiteetilta, en usko että sairas mies kykenisi toteuttamaan noita raskaita jalkatreenejä. Onko tosta sitten mitään haittaa periaatteessa, jos meidän perinnöllisesti korkeamman kolen omaavien keho sitten myös sietää paremmin koleja, mistä sitä tietää. Faijaa elää ja voi hyvin, samoin äiti ja sisko.

Verenpaineet mulla on aina hyvät.
Se onkin vaan riskitekijä. Väestötasolla kun on korkeammat keskimääräiset kolet, niin sydäntapahtumia on enemmän. Mutta yksilötasolla sitä ei voi tietää ketkä ne korkean kolen omaavista ovat. Mahtoiko olla niin että parikymmentä pitää hoitaa statiinilla jotta yksi kuolema estetään. Sitten jos sulla olisi vanhempia,setiä tai tätejä useita kuollut sydänkohtaukseen vaikka kuuskymppisenä niin sitten tietty kannattaisi se statiini ottaa.

On kyllä noi jalkatreenit melkoisen hyvä rasitustesti. Pakko olla valtimot jaloissa auki ja sepelvaltimoissa hyvä virtaus.

800_5694.webp

Se onkin vaan riskitekijä. Väestötasolla kun on korkeammat keskimääräiset kolet, niin sydäntapahtumia on enemmän. Mutta yksilötasolla sitä ei voi tietää ketkä ne korkean kolen omaavista ovat. Mahtoiko olla niin että parikymmentä pitää hoitaa statiinilla jotta yksi kuolema estetään. Sitten jos sulla olisi vanhempia,setiä tai tätejä useita kuollut sydänkohtaukseen vaikka kuuskymppisenä niin sitten tietty kannattaisi se statiini ottaa.

Itse aloitin tammikuussa hieman vastahakoisesti kolestrolilääkityksen juuri sen takia kun isän puolelta on kuollut sydäreihin ja aivoinfarkteihin suht nuorena eli 42, 44, 53, 65. Jokainen heistä poistui näiltä tantereilta "sormia napsauttamalla" eli eivät ehtineet luultavammin paljon kärsiä.

Saisko kunnon pohjetreenin videolle ?
Pohkeet istuen, 100 toistoa semmosel painolla millä tulee 15 puhdasta toistoa, sit sen jälkee 10 sekunnin tauon välein tekee sen mitä tulee niin kauan et on tuo 100 täynnä ? Ite tehny tommosen pari kertaa, kyllä tuntuu ja polttaa niin saakulisti !

Haluan tähän kertoa että kolesteroli ja sen määrä ei ole mikään indikaattori millekään verisuonisairaudelle, tukoksille, infarkteille.
Toisilla on luonnostaan korkeammat arvot, toisilla matalemmat, ja iän myötä se luonnostaan nousee. Käytännössä jos elimistö on terve niin millään määrällä kolesterolia ei ole haitallisia vaikutuksia.
Kolesteroli on tärkeä aine hormonitoimintaan ja moniin muihin elintärkeisiin toimintoihin.
Maksa tuottaa kolesterolia elimistöön enemmän jos sitä ei saa ravinnosta, ja esim. kun syöt kananmunaa paljon niin maksan tuotto vähenee.
Elimistö käytännössä pitää kolesterolin tason optimina jos se on terve.

Ja nyt alkaa varsinainen tarina: Kun nykyihminen saa liikaa sokeria/tärkkelystä suhteessa siihen mitä se kuluttaa/ mihin sen elimistö/geenit on tarkoitettu,
käy niin että veren glugoosi/insuliinitaso on liian korkealla.....jolloin tulee kaikkea negatiivista seurausta.
Yksi niistä, ja varmaan vakavin on se että maksa rasvoittuu. Siihen ei tarvita yhtään alkoholia, pelkkä pitkäaikainen korkea verensokeri tekee sen.
Ja silloin elimistö joutuu ns. kevyeen tulehdustilaan, jolloin muunmuassa verisuonten seinämät "arpeutuvat", eli tulevat alttiiksi "ylimääräisen tavaran kiinnittymiseen suonen seinämään", ja siihen sopiva aine on juuri kolesteroli, sen ldl- muoto, ja vielä sen haitalliset muodot.
Enenpää yksityiskohtiin en mene kun en ole ammattilainen, mutta tuo on se käytännön prosessi miten se toimii.

Ja siitähän maailman media on saanut hienon lööpin: Kolesteroli TAPPAA!!!
Ja arvatkaa kuka siitä hyötyy?
Lääketehtaat!
Miettikää kuinka iso osuus lääketehtaan tuotteista on nykypäivänä STATIINEJA!
Miljardituloja lääketehtaille pelkästään statiineista.

Totuus on että ilman kolesterolia sinä kuolet.
Omakohtaiset kokemukset lähinnä se että kun lopetin liian sokerin/tärkkelyksen käytön, niin verenpaine laski tod. korkeista arvoista normaaliksi.110/150...70/120.
Pääsin eroon verenpainelääkkeistä.

Ja tottakai tämä on vaan yleistystä, aina löytyy poikkeuksia.
Mutta jos asia oikeasti kiinnostaa niin kannattaa tutustua lääketieteen artikkeleihin, tutkimustuloksiin, totuuteen, EI MISSÄÄN NIMESSÄ niiden lääkäreiden kertomuksiin joilla on joku kytkös lääketehtaaseen.(suurin osa on sellaisia)

Ja mä kun pudotin anabolit jo pois, vedän pelkällä testolla, elän terveellisesti muuten, en polta, en juo, syön tarkasti, liikun päivittäin, nykyään kävelen sen 5km päivässä puntin lisäksi, niin jos vittu mä kuolen sepelvaltimotautiin perinnöllisistä syistä, niin sitten kuolen. Mulla on silti alhaisemmat kolet kuin mutsilla, joka elää terveenä yli 60v.

Mä olen alkanut seuraamaan tarkempaan omaa syömistä. Nyt kun olen seurannut ruokavaakalla syömisiä, niin annoskoot ovat pienempiä (on oma silmä valehdellut paljon aikaisemmin). Itse olen myös lisännyt aerobisia lenkkejä. Minäkään en polta ja juo alkoholia eli ne eivät ole rasite. Ajattelen omalla kohdalla samalla tavalla kuin Mike eli jos kuolen sydänlaakiin tai aivoinfarktiin, niin se on sitten menoa. Nopea lähtö parempi kuin kuihtua sängyn pohjalla. Kun mulla aloitettiin lääkitys, niin lekuri sanoi, että lääkitys voidaan jättää pois, jos arvot ovat ok ja sitten taas jossain vaiheessa tarkistaa uudestaan kun ollut ilman lääkitystä jonkun aikaan. Mulla rasite myös korkea hemoglobiini, 175-185. Isällä oli samanlaista "puuroa". Verenpaineet ovat ok, joskus turhankin alhaiset. Leposyke 50-55 nykyisin. Oli kilpauran aikaan noin 35-38.

Kävin verikokeissa niin itselläni oli fs-kol 4, HDL 1,48, LDL 2,3, fs-trigly 0,61. Lekurin mukaan nuo on hyvät luvut, sinänsä vähän yllättävää kun isällä on aina ollut kolesteroli koholla.

Back
Ylös Bottom