Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mä kyllä kerään noita vajavaisia hulluja vaikka en tekis mitään. Pari kuukautta sitten yksi typpi keskeytti mun treenin ja kysyi "Onko meillä joku ongelma?". Mä olin että WTF, mä en edes tunne sua, että ei ole mutta sulla taitaa olla. En sitten saanut siinä selville mistä on kyse kun änkytti vain ettei toistele sanomisiaan. Nyt pari kuukautta myöhemmin se oli mennyt jollekin kaverille uhkailemaan väkivallalla ja sai siitä sitten kenkää salilta. Tästä tää sankari sitten aloitti kaameen sodan netissä mua vastaan. Ja mä olin Japanissa kun toi toinen episodi tapahtui.

Mä mietinkin tossa että mikä tota jantteria riivas kun joka helvetin ketjuun piti lähteä sua dissaamaan. Meitä on näköjään hyvin moneen junaan :D

Mä mietinkin tossa että mikä tota jantteria riivas kun joka helvetin ketjuun piti lähteä sua dissaamaan. Meitä on näköjään hyvin moneen junaan :D
Joo ja kun mulla ei aidosti ole mitään muuta tekemistä sen kanssa kun vain sitä reppanaa autoin takareisilaitteessa joskus vuosi sitten, sen jälkeen en ole ollut tekemisissä. Niin en tiedä eikä kukaan muukaan mistä se nyt on vetänyt porot. Kun ei se itsekään sit osaa sanoa. Mut en ollut ainoa jota se herjas, sai muutkin osumaa. Sit kun ne antoi sille kenkää, niin se alkoi oireilemaan oikein kunnolla. Vaikuttaa semmoiselta kouluampujalta, mutta on jo 39 vuotias huomaamaton reppana, ettei niin pitkälle kukaan mielipuoli pääse.

Kannattaahan tommosten kanssa silti olla varovainen. Nythän se varmaan innostu kahta kauheemmin kun annoit sille tännekkin bannit :D

Voin kirjoittaa sen uutiseen etusivulle sitten aina. Jos siis kyseessä on treeni, eikä mikään musavideo.
Meinasin just, että olis kiva kun ne olis tuolla youtuben puolella videon kuvauksessa, kuten esim. Seth Ferocella. Helpompi löytää sieltä kuin kaivella pakkiksen etusivulta jotain 6kk vanhaa videota tai katsoa koko video uusiks ja kirjoitella itse ylös mitä reeniin kuului.

Meinasin just, että olis kiva kun ne olis tuolla youtuben puolella videon kuvauksessa, kuten esim. Seth Ferocella. Helpompi löytää sieltä kuin kaivella pakkiksen etusivulta jotain 6kk vanhaa videota tai katsoa koko video uusiks ja kirjoitella itse ylös mitä reeniin kuului.
No jos mä jaksan ne videot tehdä, treenata ja jakaa, niin ei ole iso vaiva etusivulla hakee mikesirenphoto. Mä ala tubes puffaamaan enempää, vaan Pakkotoistolle jengi on saatava.

Asia selvä (y) Eipä käynyt kyllä edes mielessä että tosta etusivulta voi myös hakea pelkät sun postaukset, kaipa ne sieltäkin löytyis jos jaksat sinne kirjoitella.

Hetkonen, noi etusivun jututhan on kaikki sun nimellä postattu? Ja kun nimeä klikkaa, niin päätyy vain sun profiiliin. Pystyykö jostain hakemaan vielä erikseen vain ne ''uutiset'' joissa on sun linkkaama video tuolta youtubesta?
Tai vaihtoehtoisesti, voisko jokaiseen treenivideoon (youtubeen) saada linkattua tuon etusivun uutisen, jolloin kiinnostuneet pystyy tubessa sitä linkkiä klikkaamaan ja päätyvät pakkiksen etusivun uutiseen jossa olis treenin tarkempi sisältö? Näin (tulevaisuudessa) youtuben kautta löytäis nopeasti nuo vanhatkin pakkiksen etusivulla kuvatut treenit.

Edit, löytyhän ne kuitenkin kun klikkas tuolta tageistä sen mikesirenphotographyn..

hieno tavoite testo only ja HDL:n nosto 1.5:een jos muistan lukuarvon oikein. Itsellä sama sukurasite että kolet päin veetä vaikken transrasvoja syö ja muutenkin yrittänyt elää terveellisesti.

Itselläni varmaankin samaa sukurasitetta. Vaikka kuinka terveellisesti elää niin silti HDL alle viitearvojen.
Joo ja se on periaatteessa ihan hyvä, eipä voi hevostella lääkkeillä. Se miksi mä olen aina painottanut kovaa treeniä ja tarkkaa ruokavaliota, syy on tässä. Mä en ole voinut kompensoida kemialla, vaan tehnyt kamalasti töitä että saa jotain aikaan. Ikä puskee päälle, mutta eipä ole tiedossa mitään dramaattisia droppeja kunnossa kun ei ole sitä pitänyt kovissa massoissa.

tehnyt kamalasti töitä että saa jotain aikaan.

Viikko pari sitten olin Arto Hautalan(todella arvostettu henkilö) luennolla liikunnasta ja sairauksista, jossa sitten luennon jälkeen kysäsin mitä mieltä hän on tälläisestä tilanteesta. Hautala totesi, että ei pidä liiaksi tuijottaa pelkkää HDL vaan lähinnä katsoa mitkä ne kokonaiskolesterolin määrät on ja siitä sitten katsoa mikä HDL osuus on.

Tossa mun kolet ja se miten perimä vaikuttaa. Alla 10 vuotta natuilua, ei edes testoa.

12.12.3013.webp

Tossa mun kolet ja se miten perimä vaikuttaa. Alla 10 vuotta natuilua, ei edes testoa.

katso liitettä 147972
Eipä tossa muuta kuin toi LDL on turhan korkea. Mutta riskitekijä sekin vaan on. Muita on sitten suku, tupakka, verenpaine, diabetes, ylipaino. Taitaa noi muut sulla ollla aikalailla kohdillaan? Mites noi sukulaiset? Onko ollut sydänkohtauksia vai onko vaan todettu korkeat kolet ja kuoltu muihin syihin?

Back
Ylös Bottom