Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#etnisessä ravintolassa

429B6EC1-AB12-4C17-A77A-660834969CA5.webp

Uaagh, jokohan se tämä viikko alkais olla tehty. Huomenna kisojen jälkeen (jos en oo menehtynyt tangon alle, mikä on aika todennäköinen skenaario kuitenkin) haen muutaman hyvän siiderin ja tissuttelen koko illan. Vai pitäisköhän vaan skipata kisaosuus ja siirtyä jo tissutteluun.

Olen ripotellut avaimet moniin nippuihin.

Ei voi, koska juuri se nippu jota juuri nyt tarvii on kumminkin kotona. Esim se nippu missä on kotiavain.

Noh noh :D

Disclaimer: kissat on ihan ok. Aiheuttavat vain minulle valtavan kutinan ja punoituksen muniin. Silmä-.

Vai pitäisköhän vaan skipata kisaosuus ja siirtyä jo tissutteluun.

Legenda kertoo, että kaikki kovimmat ennätykset on tehty krapulassa.

Siellä on pytyissä pulssit kohdillaan, vaan hyvinhän se on pelittänyt jo vuoskymmenet. Pitäisköhän polkasta harrasteprojekti tulille ja koittaa huomenna sepittää öljypohjaa, olis vähä vaihtelua tohon tapetointihommiin. Tulinpa leffaan öögaamaan Hiljainen paikka, kävipä munkki kun sattui teinilauma penkkirivin päähän.. Kai miä oon vaan liian vanha. Huomenna alan kuuntelemaan Novaa.

Mikset järkkää?!?!?!?!?!?
Koska niihin osallistuminen on nykyään niin perkeleellisen nihkeää että se aktivoi lapsuudendraumani koulukiusaamisesata. Tämä on vitsi vain osittain. :hyper: Toisaalta lohduttaudun sillä ettei se ole mitään kovin henkilökohtaista koska sama käy vaikka kuka järkkäisi miitin.

Mutta no Tampere! Hätäkaljat? Viini-ilta? Tänään vielä ehtii, tai huomenna ainakin! Kolme ihmistä on jo miitti! Lupaan kertoa maankuuluja anekdoottejani ja möläytellä täysin sopimattoman alatyylisiä asioita!

Back
Ylös Bottom