Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuka niitä Suokin miittejä on järjestänyt?
Kai niille on ollut eri järkkääjiä, tai emt. Täällä Sanze on useamman kerran järkännyt saunaillan mutta niitäkin vaivaa sama tauti kuin pakkisristeilyitä nykyään, että porukka ei osallistu ja erityisen perseestä se on silloin kun pitää maksaa tilavuokra.

tänään,ehkä,paikkakunnalla #kaurismäki
tapaaminen

läsnä: Minä ja tuoppi keskiolutta, tunnelmaan sopivassa anniskeluravintolassa

Oi ystävät hyvät kertokaa mulle:
Kun pitäisi pienellä rahalla (siis ilmaiseksi) saada buustattua uudelle sivustolle näkyvyyttä niin kertokaapa hyviä keinoja siihen.
En nyt omaa pesää viitsi sotkea niin en tunge tähän mitään linkkejä.

Stalkkailen mistä päin ihmiset käy sivulla niin löysin itselle matkakohteen: Coffeyville, Yhdysvallat.
Ihan vaan siksi että tekee mieli kahvia nyt.

Niin ja kun tippu toi avunpyyntö edelliselle sivulle niin hyviä vinkkejä missä/miten saada kävijöitä nettisivuille, halvalla=ilmaiseksi.

Viimeksi muokattu:
Kyllä suokkiin porukkaa riittää. Hyvissä ajoin vaan ketju pystyyn.

Se sen on järkännyt, joka ekana jaksanut. Ainakin lähivuosina.

Edit, no emmäätiä riittääkö. En oo vuoteen vai kahteen ollut. Itsekin oon kerran järkännyt, mutta en ite mennyt. Kostoksi.

Ei vaan, tais olla ristiäiset vai mitä sillon tulikaan kys päivälle.

Kai niille on ollut eri järkkääjiä, tai emt. Täällä Sanze on useamman kerran järkännyt saunaillan mutta niitäkin vaivaa sama tauti kuin pakkisristeilyitä nykyään, että porukka ei osallistu ja erityisen perseestä se on silloin kun pitää maksaa tilavuokra.
No itseasiassa näin ei asia ihan ole. Jokaisessa järkätyssä tre-miitissä on kyllä porukkaa ollut ihan kiitettävä määrä vaikka osa olisi perunut. Helsingin päädyssä se ongelma taisi eniten olla kun kuoli kiinnostus risteilyjä kohtaan, ja suokkikin on laskenut määrällisesti viime vuosina. :confused:

No itseasiassa näin ei asia ihan ole. Jokaisessa järkätyssä tre-miitissä on kyllä porukkaa ollut ihan kiitettävä määrä vaikka osa olisi perunut. Helsingin päädyssä se ongelma taisi eniten olla kun kuoli kiinnostus risteilyjä kohtaan, ja suokkikin on laskenut määrällisesti viime vuosina. :confused:
Kuitenkin vähemmän tulijoita kuin ennen, ja Sanzen puheista joskus päättelin että oli so-so että ottaako itse takkiin. En tiedä, että menikö sitten lopulta niin että se jäi vain uhan tasolle, mutta jos aiemmin on väkeä tullut niin että osa joutuu jonosijoille ja nyt on epävarmaa viime hetkeen asti että saako omansa pois, niin onhan se järjestäjälle epämotivoivaa alkaa järkkäämään,

Oi ystävät hyvät kertokaa mulle:
Kun pitäisi pienellä rahalla (siis ilmaiseksi) saada buustattua uudelle sivustolle näkyvyyttä niin kertokaapa hyviä keinoja siihen.
En nyt omaa pesää viitsi sotkea niin en tunge tähän mitään linkkejä.
Jos on kuluttajasaitti, ei muuta kuin ko. alan foorumeille ja someen spämmäämään siten, ettei sitä koeta mainonnaksi. Toinen vaihtoehto olisi mennä esim. kaupungin keskustaan munasilteen vitun ison domain-kyltin kanssa pyörimään ja ennen tempausta vinkkaisi toimittajille, että julkkiis xxz on alasti kaupungilla. Kyllä joku niistä jutun silti tekisi, vaikka julkkista ei olisikaan.

Minä voin kyllä järjestää mitä vaan mutta en ole siinä kovin hyvä enkä tunne teistä ketään niin on parempi, että en ala mitään järjestelemään.
Saavun kyllä paikalle jos joku järjestää .

Mutta itse suosin ihan maksuttomissa paikoissa tapaamisia.
Aikaisemmin on tullut jotain järjestettyä niin takkiin on tullut. Ja mulla köyhällä ei ole sellaiseen varaa.

E: Ohooh, kesägummit autossa alla. Nyt jonotan autopesuun kun omalla pihalla ei voi vielä pestä autoa .
Tylsää maksaa tällaisesta kun voisi pestä itse. Mutta sääolosuhteille ei voi mitään. Myös renkaiden pesu saa odottaa yöpakkasten loppumista. Hele.
Ärsyttävää kun pitää kaikki hoitaa itse .

Jos on kuluttajasaitti, ei muuta kuin ko. alan foorumeille ja someen spämmäämään siten, ettei sitä koeta mainonnaksi. Toinen vaihtoehto olisi mennä esim. kaupungin keskustaan munasilteen vitun ison domain-kyltin kanssa pyörimään ja ennen tempausta vinkkaisi toimittajille, että julkkiis xxz on alasti kaupungilla. Kyllä joku niistä jutun silti tekisi, vaikka julkkista ei olisikaan.
Jotain spämmin tapaista ajattelinkin mutta kun olen niin helvetin huono naamioimaan viestejä niin kaikki haistaa heti että nyt on omaa mainostamassa.
Tuo munasillaan juttu ois kyllä kova, ei se siis olisi kova mutta juttuna kova etenkin kun kohta on lämmin.

Back
Ylös Bottom