Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Gallup.

Ja olkaahan asiallisia. Parhaimmat riisipiirakat mielestänne? Itse olen viehättynyt noista Joutsenon riisipiirakoista. Kotona vielä kun paahtimen kautta laittaa lautaselle niin ai nam. :heart:
Fazerin rukiinen, jos puhutaan asiallisesti. Se on suunmukainen, sopivan kostea, semmoinen mihin tekee mieli upottaa kielensä...kin..

Onko vielä pakasteessa niitä paistettavia Moilasen coctailpiirakoita?
Ne oli ihan ykköshyviä etenkin kun laittoi voimunaa piirakkaan... siis munavoita piirakalle.

Gallup.

Ja olkaahan asiallisia. Parhaimmat riisipiirakat mielestänne? Itse olen viehättynyt noista Joutsenon riisipiirakoista. Kotona vielä kun paahtimen kautta laittaa lautaselle niin ai nam. :heart:
Puoliksi ite tehdyt. Ostat kaupasta taikinan pakasteena, väkerrät riisipuuron ite. Ei voisi helpompaa olla, vaikka vähän aikaa viekin. Uuniin n. 300 asteeseen / helevetin kuumaan ainakin. Uunista pois ja voita: paljon. Mikään kaupan piirakka ei enää maistu miltään noiden jälkeen.

Puoliksi ite tehdyt. Ostat kaupasta taikinan pakasteena, väkerrät riisipuuron ite. Ei voisi helpompaa olla, vaikka vähän aikaa viekin. Uuniin n. 300 asteeseen / helevetin kuumaan ainakin. Uunista pois ja voita: paljon. Mikään kaupan piirakka ei enää maistu miltään noiden jälkeen.

Oooo tätä mä muuten kokeilen kotona!

PICT0804.jpg

#vinossa

Back
Ylös Bottom