Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aloitetaan työpäivä Irwinilllä:
Maailma on kaunis, ja hyvä elää sille;
Jolla on massii, ja tilaa harrastuksille;
Ja töistä vapaus, ja töistä vapaus:
On vapautta kuunnella setelien huminoita;
Mulle tuli 4 vuotta sitten kaveri töihin ns. ilmaisena harjoittelina, olikin niin pätö tyyppi että aloin maksaa 2viikon päästä ihan normipalkkaa ihan vakkarina ja on myös edelleen töissä meillä ja varmaan eniten koskaan firmaan päin kallellaan ollut kaverina.Ei ainakaan kannata tuota murehtia. Asialliset hommat tulee varmasti hoidettua sen pari ensimmäistä viikkoa vaikka puoliksi käsimerkein ja loput v*ttuja ja p*rkeleitä suomeksi hokemalla. Senjälkeen ei voi suomalaisella olla tankeroenglanti sen huonompaa kuin intialaisilla tai kiinalaisilla keskimäärin. Jonkunlaista sönkötystähän sitä on vain alettava vaikka väkisin puhumaan, niin varmasti se siitä sitten paranee, kun vain suunsa avaa.
Jos suomeen haluaa työllistyä, niin vieläkö on niitä työllistymistukia, joilla työkkäristä saa osan harjoitteluajan palkasta. Semmoisella palkkatuetulla harjoittelulla itsekin aloittelin hommia, kun olin ollut yli vuoden työttömänä valmistumisen jälkeen.
Tuo harjoittelu oli muuten ainut vinkki minkä työkkäristä sain, mutta se kyllä jopa toimi.
Ne on ihan viihdyttäviä leffoja. Ja hyviä näyttelijäsuorituksia.Ocean's 13 pyörimään, en tiiä miksi tykkään tästä.
Tämän takia harrastan näitä figuureja. Ei sillä että niitä kenellekää tyrkytän, mutta kun on sellaista pientä omaa sisältöä elämään ja keräilyharrastus maalauksineen, niin on mielekästä puuhaa. Muuten sitä tulisi hulluksi.Ei tämä meikäläisenkään elämä kovin häikäisevää ole.
Jos töiden jälkeen ei olla lisätöissä (tai päivystämässä), tai salilla, niin mitä sitten? Ei vittu yhtään mitään. Sähköistä lobotomiaa sohvalla. Sätänä.
Kesälomallakin menen muualle töihin, kun ei jaksa 4vkoa olla tekemättä mitään.
#depressio #nolife
Tämän takia harrastan näitä figuureja. Ei sillä että niitä kenellekää tyrkytän, mutta kun on sellaista pientä omaa sisältöä elämään ja keräilyharrastus maalauksineen, niin on mielekästä puuhaa. Muuten sitä tulisi hulluksi.
Pystyn, eri asia haluanko. :DPystyykö Invisus maalaamaan Vesa Keskinen-figuurin?
Alat sotimaan pikku-ukoilla Inviksen kans. Voitte sitten terästää tapahtumia työmaalla ylijääneillä varaosilla. Kai sitä ihmishommissakin varaosia aina jää pikku huollon jälkeen, kuten auto ja mopo -hommissa.
Lähetäänkö toukokuussa hankkimaan sisältöä elämään?Minä tänään juuri mietin, että mitäs ihmettä mulla ei ole hetkeen mitään puuhaa. Vaikka nyt pian lähden vähän kynnyksiä sovitteleen paikoilleen, mutta että ei oikein mitään pakollista tai sovittua illaksi.
Alat sotimaan pikku-ukoilla Inviksen kans. Voitte sitten terästää tapahtumia työmaalla ylijääneillä varaosilla. Kai sitä ihmishommissakin varaosia aina jää pikku huollon jälkeen, kuten auto ja mopo -hommissa.