Deleted member 126401
Mä varmaan kokeilisin some-kanavien hakupalkkeihin näitä nickejä, kun jotkut käyttää kaikissa samoja. Itehän en tietenkään.
Lol.
Lol.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lol.Hmmm... Mitä muita nimimerkkejä sulla on käytössä...Mä varmaan kokeilisin some-kanavien hakupalkkeihin näitä nickejä, kun jotkut käyttää kaikissa samoja. Itehän en tietenkään.Lol.

Onneksi minä en ole niin tyhmä.Mä varmaan kokeilisin some-kanavien hakupalkkeihin näitä nickejä, kun jotkut käyttää kaikissa samoja. Itehän en tietenkään.Lol.
No niijjustiinsa. Se mitään nettistalkkauskurssia tarvii, hommat luonnistuu jo irl.Ihme stalkkereita. Ja irma, real-life stalker.
Jotkuthan ovat some- kanavilla jopa ihan omalla nimellään.Mä varmaan kokeilisin some-kanavien hakupalkkeihin näitä nickejä, kun jotkut käyttää kaikissa samoja. Itehän en tietenkään.Lol.
Ihme stalkkereita. Ja irma, real-life stalker.
Mä käyn nykyään pakkiksella pelkästään, mutta sama nick löytyy myös techbbs:stä sen takana on sama henkilö.
Pakkiksella kuljin joskus nimellä Chujang, mutta sen alkuperä on vuodelta 2008, toiselta foorumilta olin kova Aasia fani tuolloin, Google kääntäjällä käänsin et se tarkoittaisi jotain siistiä mutta lopulta paljastu paljastu korelaiseks kastikkeeksi gochujang .Homo habilikselle ei ole mitään jännää selitystä, halusin vaan vaihtaa nimimerkkiä.
Liittyykö tää mihkään, kysyks joku, täh?
Niin ne aina sanoo.
Onko tohtori päivystysvuorossa?
Sen verran on pihalla pliukasta, että voi olla yks vitun työmaa töissä .
Jaa niin, se perinteinen KKK Atri. Tuttu ristinpolttopuuhista.Mun nick on mun nimi väärinpäin +k. Tästä on ollut eri variaatioita millon missäkin. Instassa ei ole sama nick. Snäpissä taitaa olla joku variaatio, mutta sillä ei niin väliä ku en sitä käytä juuri ollenkaan.
Jaa niin, se perinteinen KKK Atri. Tuttu ristinpolttopuuhista.
Homo habilikselle ei ole mitään jännää selitystä, halusin vaan vaihtaa nimimerkkiä.
Liittyykö tää mihkään, kysyks joku, täh?