Oot jo saanu mut surulliseksi ja kiukkuiseksi, ei tuo nyt enää autaNyt. TV1.
Ja nyt @hobbitess saa myös rauhan Kitkat päivityksiltä. Täytyy siirtyä ihan tavallisiin gurmee suklaisiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oot jo saanu mut surulliseksi ja kiukkuiseksi, ei tuo nyt enää autaNyt. TV1.
Ja nyt @hobbitess saa myös rauhan Kitkat päivityksiltä. Täytyy siirtyä ihan tavallisiin gurmee suklaisiin.
Oot jo saanu mut surulliseksi ja kiukkuiseksi, ei tuo nyt enää autakauheeta nettikiusaamista!!
Toinen varmaan töissä ja toinen vapaalla.
Jostaki syystä mulla ei näy tuo lainkaan.
Jostaki syystä mulla ei näy tuo lainkaan.
Kehtaiskohan jo kohta mennä nukkumaan?
No viime päivien perusteella näin myös päättelin.Parempi niin.![]()
Thick&sweet ja nätti väritys. Ehkä vähän liian makee omaan makuun, mutta alkoholi peittyy kyllä tehokkaasti.
Itellä aika usein sama. Kun sen muutaman olusen ottaa Pepsin sijaan, olo kohenee ihan silmissäkin.Hölkkä veti mut aivan veteläksi. Koko päivän postailin sohvalla ja katsoin teinien kanssa telkkaria.
Mutta syy selvisi kun kävin kusella.
Olo parani: roimasti, kun join muutakin kuin Pepsiä.
#amatööri
Sanosin, että kyllä se tulee ihan maltaista/sokerista, mutta joo, parempia on paljon, mutta ei tämä pahaa ole.Taitaa tuo bourbon tuoda vähän makeutta. Põhjala Cellar Series - Pime Öö Islay BA on kyllä parempi.
Sanosin, että kyllä se tulee ihan maltaista/sokerista, mutta joo, parempia on paljon, mutta ei tämä pahaa ole.
On niissä oma juttunsa toki ja kyllä tämä tässä puolen lasin kohdalla oikeastaan jopa paranee. Tuo ylimakeuden tunne vähenee tässä juodessa, mutta on silti selkeesti läsnä.Toi makeus tosin tekee tuoksusta todella hyvän.Mulle nuo viskitynnyreissä kypsytetyt tuppaa menemään listan kärkeen. Sanoisin tuon tämänpäiväisen olevan paras kotimainen, mitä olen maistanut.