Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Teinien pyynnöstä Coca cola zero: pullosta.

Voin salaa juoda tölkistä omia.

Oot jo saanu mut surulliseksi ja kiukkuiseksi, ei tuo nyt enää auta :cry: kauheeta nettikiusaamista!!

200w.webp

Olen aina. Oletin, että Irma on töis. Mä olen vapaalla.
Onneksi minua ja persoonaani on vain yksi tässä todellisuudessa.

Thick&sweet ja nätti väritys. Ehkä vähän liian makee omaan makuun, mutta alkoholi peittyy kyllä tehokkaasti.

Taitaa tuo bourbon tuoda vähän makeutta. Põhjala Cellar Series - Pime Öö Islay BA on kyllä parempi.

Lähti vähän ruuan nettitilaus käsistä:

Hungry Jax 1 21,00 21,00 €
Tuotteen koko: Burger
Ainekset: 2 x 120g jauhelihapihvi, Kurkkumajoneesi, Suolakurkku, Tomaatti, Salaatti, Pekoni, Cheddar, Pihvi (+3,50 €), Pekoni (+2,50 €), Isommat ranskalaiset (+1,00 €)

Coca-Cola Zero 1 4,00 4,00 €
Tuotteen koko: 1,5l

Texas BBQ Burger 1 10,00 10,00 €
Tuotteen koko: Burger
Ainekset: Jauhelihapihvi, Cheddar, Pekoni, Salaatti, Tomaatti, Suolakurkku, Sipulirenkaat, Chili, BBQ-kastike

Hölkkä veti mut aivan veteläksi. Koko päivän postailin sohvalla ja katsoin teinien kanssa telkkaria.

Mutta syy selvisi kun kävin kusella.
Olo parani: roimasti, kun join muutakin kuin Pepsiä.
#amatööri

Hölkkä veti mut aivan veteläksi. Koko päivän postailin sohvalla ja katsoin teinien kanssa telkkaria.

Mutta syy selvisi kun kävin kusella.
Olo parani: roimasti, kun join muutakin kuin Pepsiä.
#amatööri
Itellä aika usein sama. Kun sen muutaman olusen ottaa Pepsin sijaan, olo kohenee ihan silmissäkin.

En muista, että mulla olisi ennen käynyt noin.
Mutta oppia ikä kaikki.

Sanosin, että kyllä se tulee ihan maltaista/sokerista, mutta joo, parempia on paljon, mutta ei tämä pahaa ole.

Mulle nuo viskitynnyreissä kypsytetyt tuppaa menemään listan kärkeen. Sanoisin tuon tämänpäiväisen olevan paras kotimainen, mitä olen maistanut.

Olen joskus ottanut töistä Xylocain- geeliä niin syöminen on helpottunut. Eihän vaikutus kauaa kestä mutta auttaa vähän.

Ne lappuset on ihan haista paska- tavaraa .

Mulle nuo viskitynnyreissä kypsytetyt tuppaa menemään listan kärkeen. Sanoisin tuon tämänpäiväisen olevan paras kotimainen, mitä olen maistanut.
On niissä oma juttunsa toki ja kyllä tämä tässä puolen lasin kohdalla oikeastaan jopa paranee. Tuo ylimakeuden tunne vähenee tässä juodessa, mutta on silti selkeesti läsnä.Toi makeus tosin tekee tuoksusta todella hyvän.

Back
Ylös Bottom