Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ja samaa minäkin tarkoitan, se millä se sitten tarkalleen menee, on juuri selkä ja takaosasto. Niin saa hinattua vielä lisää toistoja kun reidet loppuu ja mä en sitä halua tehdä. Pointti on tehdä reisiä.

Sen kyllä näkee ainakin tuosta viimeisimmästä videosta hyvin, että kuorma liikkuu nimenomaan reisillä ja etupäässä etureiskoilla. Varmaan pakarakaan ei aivan kamalasti ota hittiä, kun lantiosta toistot jää silleen sopivasti vajaiksi. Minun kokemuksella sanoisin, että tuo on ihan helkkarin kova treeni, vaikkei se vielä loppuun asti mennytkään. Minun silmään Mikellä ei aivan kamalan huonot mittasuhteet ole kyykkäämiseen, kun pystyy melko pystyssä pitämään ylävartalon ja työstämään etureisiä. Oletko kokeillut milloinkaan/milloin viimeksi paljonko on maksimiykkönen?

Aika väsynyttä alkaa vääntää termistä selällänostaminen. Se nyt on kuitenkin ollu käytössä iät ja ajat niin salihommissa, kun sen ulkopuolellakin. Kaikkien kuitenkin pitäis tietää mitä sillä tarkoitetaan (paitsi ilmeisesti MasSimon).
Vähän sama kun penkissä nosto kaatuu.

Sen kyllä näkee ainakin tuosta viimeisimmästä videosta hyvin, että kuorma liikkuu nimenomaan reisillä ja etupäässä etureiskoilla. Varmaan pakarakaan ei aivan kamalasti ota hittiä, kun lantiosta toistot jää silleen sopivasti vajaiksi. Minun kokemuksella sanoisin, että tuo on ihan helkkarin kova treeni, vaikkei se vielä loppuun asti mennytkään. Minun silmään Mikellä ei aivan kamalan huonot mittasuhteet ole kyykkäämiseen, kun pystyy melko pystyssä pitämään ylävartalon ja työstämään etureisiä. Oletko kokeillut milloinkaan/milloin viimeksi paljonko on maksimiykkönen?
Mä olen kyykännyt aikanaan 240x2 räteillä mutta tekniikka aivan jotain muuta. Nyt en tiedä mitä maksimi olisi enkä halua koittaakaan.

Mä olen kyykännyt aikanaan 240x2 räteillä mutta tekniikka aivan jotain muuta. Nyt en tiedä mitä maksimi olisi enkä halua koittaakaan.

Eipä tulisi itsellänikään mieleen enää kokeilla maksimia. Moneen vuoteen en ole yli 190 kiloa ladannut tankoon. Sekin on ihan riittävän pelottava paino, vaikka se liikkuukin, mutta ei sillä kestä paljon virheitä tehdä, kun sattuu leukaan.

Sit oliski aikamoista kikkailua luvassa jatkossa jos menisit kokeilemaan ykkösiä kyykyssä ja alakropasta jotain paskaksi. Nyt kun jo rinnassa häikkää.
Se tässä mieityttääkin, että pitää oikeasti olla hyvin varma 210kg sitten sikakyykyssä, että riskillä en lähde tekemään mitään. Vaikka onhan tossa aina vähän riskiä. Aina kun ne kuormat kasvaa, vaikka 210kg nyt ei paskaakaan ole absoluuttisesti, mutta mulle se on.

Nopee kyssäri japanista itekki lähössä 21. Päivä. Millain sähkörööki, saaks siel polttaa/viedä sen sinne ja miten pakkaat sen? Ite vieny aina ruumas mut sinnekkään vissiin niitä pattereit sais laittaa vai oonko väärässä?

Tai ”savukopeissa” vissiin joutuu savustelee?

Nopee kyssäri japanista itekki lähössä 21. Päivä. Millain sähkörööki, saaks siel polttaa/viedä sen sinne ja miten pakkaat sen? Ite vieny aina ruumas mut sinnekkään vissiin niitä pattereit sais laittaa vai oonko väärässä?

100ml saa viedä nesteitä, akkujuttua en muuten tiedä kun oon mennyt sinne aina kiintellä akkuvekottimella.

Akut käsimatkatavaroihin ja nesteet ruumaan...

Uskotko että on järkeä treenata päivällä jos tietää, että illalla aikoo "nauttia" alkoholia?
Vastaan vaikka en ole Mike.
Omalla kohdalla huomannut sen että kun lauantai aamuna tekee kovan treenin ja illalla lähtee ryyppäämään niin sunnuntaina on lihakset eniten kipeät ja ne palautuu todella hitaasti. Eikös se kaava mene niin että elimistö alkaa polttaa ensin sitä alkoholia ja vasta sen jälkeen korjaamaan niitä lihaksia.
En suosittele kenellekkään juoda salipäivänä

Uskotko että on järkeä treenata päivällä jos tietää, että illalla aikoo "nauttia" alkoholia?
Kyllähän siinä kerkee tottakai saamaan harjoitteen vasteen, mutta palautuminen siitä ei ihan parasta ole, mutta mitä sitten, ottaa sen huomioon, salille vaan. Kyllä se palautuminen humalassa yhtälailla käynnissä on, ongelma siinä on ravinteet, joiden saanti silloin rajoittuu pelkästään alkoholiin joka semmoisenaan on vain myrkky kehossa joka poltetaan pois, sillä ei korjata treenin aiheuttamaa glykogeenivajetta tai vaurioita.

Onkos tähän partaan jotain soosia, koska tää alkaa nyt sojottaan sivuille ja ihan kamala, ei tätä kestä kattella kolmea viikkoa jos menee pahemmaksi? Kai tämän jollain saa enemmän ihoon kiinni eikä helvettisoikoon mihin sattuu?

Onhan niitä kaikenlaisii vahoja ja öljyjä,mutta jos kovin lyhyt sänki vielä niin ei sitä hirveemmi saa suoristettuu

Back
Ylös Bottom