Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä nukuin ihan päin helvettiä. Nukkumatti oli pari tuntia myöhässä ja morning glory (non-sexual) herätti puol tuntii ennen kelloa.

Mutta onpas aamulla, jo ennen seitsemää, valoisaa!
Ehkä valo osuu joskus tähänkin risukasaan .

Nukuin kyllä hyvin. Olisin voinut jatkaa unia vaikka koko päivän.

Flunssa jatkuu toista viikkoa, mutta suunta on paranemaan päin onneksi. Kävin eilen tanssimassa, ja myönnettäköön, että hieman heikotti. Kai mä odottelen vielä viikonloppuun asti muiden treenien osalta.

Hitto, menispä jo plussalle tuo lämpötila. Odotan niiin paljon kevättä ja asfalttia ja lintuja ja aurinkoa ja huppareita ja juoksemista ja kaikkea. :oujee:

Hihii olin jo eilen iltakuudelta valmis menemän nukkumaan ku silmät luppasi vaan. Sinnittelin sit melkein kympiin asti ja sitten tuliki mukavan syvät unet vedettyä. Alkaa vähän energiat palautua. :D

Kyykky ja mave päivien jälkeen uni on aina surkeaa. Viimeyönä heräsin vain kolmesti., mikä on aika vähän.

No joo. Paitsi jos:

14236413.t.jpg

Ja hei Laardi, tuplastandardit. Eikö sun kalsareissa ole muka koskaan jarruraitoja?

Oi, aamuendorfiinit hommattu työmatkalla, on ollut niin ikävä tätä polkemista. Nyt vois vaan käpertyä viltin alle kerälle pikkutorkuille mmmm. Tai tietty aloittaa työt...

Aamupaino tänään -2,5 kg verrattuna eiliseen. Konsultaatiota tarjolla kaikille kesäkuntoon yrittäville. Kova harjoittelu ja kurinalainen ruokailu avaintekijät, esim. eilen söin illalla pitsaa ja join punaviiniä.

Nukuin hyvin, kunnes vitunherätyskello herätti vartti vail viis. Kamat niskaan ja kentälle. Nyt Oulussa. Mitä täällä voi tehdä?
Käy burgerilla Kauppuri 5:ssä ja jälkiruoa'alla Yöhuikassa.

Käy burgerilla Kauppuri 5:ssä ja jälkiruoa'alla Yöhuikassa.

Stna. Googlailin jo ja funtsasin että lompsin raksilaan uimahalliin ja tiukka 2km veto. Jäähdyttelyks 500m rintaa pitkällä potkulla jotta näkis paikalliset sämpylät.
Nyt ei sovi burgerit ja jälkiruoat. Tämän elämäntaparempan myötä ajattelin jättää massalookin (=90kg läski). Myös jättää turha painavien esineiden nostelu ja vetellä pitkiä matkoja uintia tai hölköttelyä. Sillai että näyttäs sen verran laihalta, että mummot huolestuis ja alkais samoin tein paistaan lättyä kunnon rasvassa. Taustalla tässä tietysti, että jaksais peuhata tyttären kanssa aamusta iltaan. Ei tarvis ähistä hikisenä kun menee kyykkyyn leikkimään heppana oloa.

Asiaan. Viime visiitillä pistin asiakkaalle Grill itissä premium menyt viineineen. Oli aika laadukas safka. Paitsi helvetin hidas palvelu.

Auto siivottu, talli siivottu ja tiukka jumppakin tehty ennen töitä. Käpälät hapoilla, loppuilta sitten syömistä ja työtä. Nyt iso kahvi..

Voi hele. Taas tulee joku uusi töihin ja mä joudun perehdyttämään. Vituttaa jo valmiiksi. Onneksi mulla on se laser- osoitin jolla voin sitten tarvittaessa osoitella silmään.

Voisinkin aloittaa palkanlisäneuvottelut.

Back
Ylös Bottom