WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Kaikkihan tän on tietysti nähny mutta hauska tä on joka tapauksessa.Sen on toi Aurimas kyllä melkonen patukka 172cm 94kg.Melkeen kävis Killen veljestä.

Katos vaan,no näkyy youtubessa.

Pistetään tänne kysymys, kun ei ole muutakaan aktiivista painonnosto-aiheista ketjua. Termistöstä olisi pieni kysymys eli mikä on squat snatch suomeksi? Kyykkytempaus/tempauskyykky???? Olen Youtubessa tuijotellut videoita tuosta liikkeestä ja miten se eroaa normitempauksesta?

Pistetään tänne kysymys, kun ei ole muutakaan aktiivista painonnosto-aiheista ketjua. Termistöstä olisi pieni kysymys eli mikä on squat snatch suomeksi? Kyykkytempaus/tempauskyykky???? Olen Youtubessa tuijotellut videoita tuosta liikkeestä ja miten se eroaa normitempauksesta?

https://crossfitimpulse.com/power-snatch-or-squat-snatch/

Tossa mun aikaisemmassa postaamassani videossa näet miten Aurimas tekee tempauksen.

Viimeksi muokattu:
Power clean? Mistä kohtaa toi on voimakääntö ihan pohjaan pamahtaa ja normi rinnalleveto? Siis vitun kova suoritus en sitä kyseenalaista, mutta eikös toi oo vaan perus rinnalleveto?

Joo samaa mieltä minäkin. Mutta miten minä en saa laskettua tosta ku 210kg vippaako mulla päässä

Back
Ylös Bottom