Deleted member 128056
Nää Vertin kanssa tehdyt videot on kyllä timanttia ja pistää kyllä miettimään omiakin jumppia, et vois sitä ehkä vielä kaivaa ne pari toistoa vielä, vaikka tuntuukin helvetiltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En, vaan mulla ei ollut pohkeet vuorossa edes. Mä en lähde mistään pakoon.Pitää olla kova stemppaaja että pystyy kyykkää kovia settejä. Sihvonen vetää kuulemma myös kovia treenejä, oli kuulemma mikekin lähteny lätkii kun piti pohkeita tehdä :D
Ei ollut. Mun kohdalla voimatasot heittelee pitkin vuotta ja nyt on kevyt pari kuukautta ollut, että pääsee sitten taas ens vuonna kunnolla treenaamaan. Erikoistekniikat on pidetty minimissä treeneissä, paitsi sitten kun videoidaan, niin teen extraa. Kun mä sen 180x10 otin, niin oli alla pitkä rupeama Widowmakeria ja vapaita kyykkyjä. Jos tässä aina vain nousisi painot, eikä koskaan menisi alaspäin, niin johan tässä olis 1000kg tangossa.Oliko teillä jotain liikkeitä ennen kyykkyjä tuossa treenissä? Mikekin muistaakseni vähän aika sitten ottanut 10x180kg nyt vain 3. Verttikin reilu kuukausi sitten 10x200kg, nyt alkuun 7x180kg?
Joo mutta en tykkää siitä sitten niin yhtään.

Eihän tuo Vertin kyykky mitään hirveän kaunista ole,