STRONGMAN Vertti Harjuniemi

Nää Vertin kanssa tehdyt videot on kyllä timanttia ja pistää kyllä miettimään omiakin jumppia, et vois sitä ehkä vielä kaivaa ne pari toistoa vielä, vaikka tuntuukin helvetiltä.

Pitää olla kova stemppaaja että pystyy kyykkää kovia settejä. Sihvonen vetää kuulemma myös kovia treenejä, oli kuulemma mikekin lähteny lätkii kun piti pohkeita tehdä :D

Pitää olla kova stemppaaja että pystyy kyykkää kovia settejä. Sihvonen vetää kuulemma myös kovia treenejä, oli kuulemma mikekin lähteny lätkii kun piti pohkeita tehdä :D
En, vaan mulla ei ollut pohkeet vuorossa edes. Mä en lähde mistään pakoon.

Oliko teillä jotain liikkeitä ennen kyykkyjä tuossa treenissä? Mikekin muistaakseni vähän aika sitten ottanut 10x180kg nyt vain 3. Verttikin reilu kuukausi sitten 10x200kg, nyt alkuun 7x180kg?

Oliko teillä jotain liikkeitä ennen kyykkyjä tuossa treenissä? Mikekin muistaakseni vähän aika sitten ottanut 10x180kg nyt vain 3. Verttikin reilu kuukausi sitten 10x200kg, nyt alkuun 7x180kg?
Ei ollut. Mun kohdalla voimatasot heittelee pitkin vuotta ja nyt on kevyt pari kuukautta ollut, että pääsee sitten taas ens vuonna kunnolla treenaamaan. Erikoistekniikat on pidetty minimissä treeneissä, paitsi sitten kun videoidaan, niin teen extraa. Kun mä sen 180x10 otin, niin oli alla pitkä rupeama Widowmakeria ja vapaita kyykkyjä. Jos tässä aina vain nousisi painot, eikä koskaan menisi alaspäin, niin johan tässä olis 1000kg tangossa.

Ja mainitaan vielä se, että olen ollut rajulla tyhjennyksellä 3 viikkoa ja pudottanut painoa, että ei tässä ole kamalasti nyt voimaa.

Joo mutta en tykkää siitä sitten niin yhtään.

Noita on paljon eri geometriolla toteutettuna. Jotkut yrittää kaataa voimakkaasti nenälleen. Vittumaista kyykätä, mutta ilmeisesti voimanostajat arvostaa kun on vittumaista. Hyvin tehdyissä kulmat on sellaiset että pystyy keskittymään kyykkäämiseen.

Hyvää settiä jälleen! Vertti on kyllä skenen viihdyttävin äijä ja teidän hyvä fiilis jutustelussa ja tekemisessä välittyy kyllä kotisohvalle asti! Olis kyllä siistiä, jos pääsisit Killen kanssa kuvaan jonkun reenin tänne.

Joo, pakko myöntää että Vertti on oikeasti hauska ja huumorintajuinen kaveri. Huumoria on varmasti tarvittu, kun Bullin kanssakin on yhteistyötä tehty..

Ketäs muita siihen Lapin liittoon vois kutsua (oululaiset ei tietenkään kuulu mukaan). Jaukkuri, Kotavuopio? Rennehän on Inarista kotoisin ja Suomen kehonrakennusliiton hallituksen jäsen, joten jo noilla ansioilla vois myöntää pro-kortin :)

Eihän tuo Vertin kyykky mitään hirveän kaunista ole, mutta jumalauta se vaan jaksaa vääntää ja jutut on kyllä parasta A-luokkaa. :oujee:

Miken kyykky sen sijaan on hyvinkin kaunista katseltavaa. Koko ajan mennään kontrollilla ja on kyllä reisissä ja selässä jerkkua kun ryhti pysyy pystyssä sarjan alusta loppuun.

auto mitä vertti haki oli varmaan toyota corolla dx, niillä porukka cruisaili kartsaa vuosituhannen vaihteessa :) mikellä näytti 100 kiloa kyykyssä niinkun olis ollut vaan pelkkä tanko niskassa,se näyttää helpolta kun on voimaa

Back
Ylös Bottom