WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Roni Peltosesta kypsyy kilpailija. 147+175 nyt on hyvä suhde eikä mitään 50 kilon eroa tempauksen ja työnnön välillä mitä muutamalla on Suomessa.

Roni Peltosesta kypsyy kilpailija. 147+175 nyt on hyvä suhde eikä mitään 50 kilon eroa tempauksen ja työnnön välillä mitä muutamalla on Suomessa.

Vuosi sitten SM-kilpailuissa 146+180

Ja käsittääkseni oli iskenyt mahatauti vielä ennen kisaa. Joten se siitä hehkutuksestasi. Todella kovaa tulosta tekee kuitenkin suomen tasolla paremmassa valmennuksessa varmasti pääsisi todella korkealle!

Vuosi sitten SM-kilpailuissa 146+180

Ja käsittääkseni oli iskenyt mahatauti vielä ennen kisaa. Joten se siitä hehkutuksestasi. Todella kovaa tulosta tekee kuitenkin suomen tasolla paremmassa valmennuksessa varmasti pääsisi todella korkealle!
Peltosen valmentaja valittiin just Suomen parhaaksi valmentajaksi... Eli parempaa saa hakea Tekniikka menee koko ajan parempaan suuntaan ja voimat jo riittääkin isompiin nostoihin.

Peltosen valmentaja valittiin just Suomen parhaaksi valmentajaksi... Eli parempaa saa hakea Tekniikka menee koko ajan parempaan suuntaan ja voimat jo riittääkin isompiin nostoihin.

No mitäs meriittejä vestmanilla on? Ja miksi tuloskehitystä ei sitten synny? Tekniikka kyllä parantunut paljon mutta tulos tullut alaspäin. Noin lahjakkaan nostajan täytyisi lähteä äkkiä suomen rajojen ulkopuolelle hakemaan valmennusta.

No mitäs meriittejä vestmanilla on? Ja miksi tuloskehitystä ei sitten synny? Tekniikka kyllä parantunut paljon mutta tulos tullut alaspäin. Noin lahjakkaan nostajan täytyisi lähteä äkkiä suomen rajojen ulkopuolelle hakemaan valmennusta.
No justiinsa valittiin vuoden 2017 parhaaksi valmentajaksi. En tiedä millä perusteella liitto ne valitsee, mutta kyllä siihen joku syy on? Eihän toi valmennussuhde oo kuitenkaan vielä kauan kestänyt ja tuskin Peltosen tasonen nostaja mitään kisapiikkausta vetää piirimestaruuksiin... Tulostavotteet vähintään SM-kisoissa, tai miksei EM.

Nonii. Kymmenen vuoden tauon jälkee kirjotan! Laitan mun youtubekanavan taas vireille. Sinne tulee enemmä vlog tyylistä. Mull on tuolla myös kuvattuna kokonaisia reeniviikkoja (training videos) kansiossa. Eli jos innostaa tsekkailla mitä reenaan, kenen kanssa ja millon niin laittakaa seurantaa.

Seuraava homma, eli jos teillä on toiveita, mitä haluatte että kuvaan niin otan mielelläni ideoita vastaan. Nyt ainakin SMien jälkeen meen tuohon etelänaapuriin reenailemaan niin näette sitten vähän Martinkin elämää :) Tuntuu hassulta kuvailla itseään mut eiköhän tää tästä lähde :D

Nonii. Kymmenen vuoden tauon jälkee kirjotan! Laitan mun youtubekanavan taas vireille. Sinne tulee enemmä vlog tyylistä. Mull on tuolla myös kuvattuna kokonaisia reeniviikkoja (training videos) kansiossa. Eli jos innostaa tsekkailla mitä reenaan, kenen kanssa ja millon niin laittakaa seurantaa.

Seuraava homma, eli jos teillä on toiveita, mitä haluatte että kuvaan niin otan mielelläni ideoita vastaan. Nyt ainakin SMien jälkeen meen tuohon etelänaapuriin reenailemaan niin näette sitten vähän Martinkin elämää :) Tuntuu hassulta kuvailla itseään mut eiköhän tää tästä lähde :D

Onko mahdollista toivoa että alkaisit pitää myös podcasteja? Taustallasi olisi varmaankin aika paljon aiheita ja vieraita joista ammentaa. Sen verran fiksua juttua oli mm. Lepopäivä-podcastissa, joten mielelläni kuulisin työpäivien lomassa myös lisää. Videot pitää tietenkin katsastaa heti ensi-tilassa. Kiitokset niistä!

Mä laitan korvan taakse. varsinkin kun tää nyt on ihan lontoon projekti niin voisi mahtuakin suomalaista jorinaa mukaan :) Blogiahan mä pidän - nyt toki vähän hiljemmin tuon kirjan ja koulun takia. Mutta joo hyvä idis! Mutta kello on 22:11, oon 11min yliajalla eli palaamme asiaan :)

Mä oon joskus blogiasi lukiessa ihmetellyt tota sun arkea ja että miten pystyt pyörittämään sitä vuodesta toiseen tollasella intensiteetillä. Q&A kiinnostelis siis!

No mut toihan on mielenkiintosta. Viimeks, ku luin jonkun haastattelun, mies puhu lukevansa psykologiaa(?) Lontoossa tai jotain ja et painonnosto jää harrastukseks. En tiiä sit pääseeks kärkikahinoihin puhtaana. Tai sit käryää uusiks.

No mut toihan on mielenkiintosta. Viimeks, ku luin jonkun haastattelun, mies puhu lukevansa psykologiaa(?) Lontoossa tai jotain ja et painonnosto jää harrastukseks. En tiiä sit pääseeks kärkikahinoihin puhtaana. Tai sit käryää uusiks.

Mitä tarkoitat tuolla kärkikahinoihin puhtaana? Tai käryää?

Back
Ylös Bottom