Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei taida mulla ainakaan koskaan tapahtua. Täytyy vaan päästä rikkaisiin naimisiin :rolleyes:

Mä sulaudun varmaan kohta osaksi sohvaa. Ei toivoakaan salille lähtemisestä edelleen, koska vieläkin flunssa. Vitutuskerroin: järjetön. Parempaa viikonloppua teille!

Minusta tulisi hyvä raharikkaan vaimo.

Mulla jäi jumppaa haaveeksi kun oli 15k askeleen työpäivä.
Huomenna vasta kyykyille. Perse huutaa Hoosiannaa nyt jo. Sen verran vitutti, että olis varmaan tullut hyvät kyykyt mutta kroppa on aivan poikki niin ei kannata mennä. Huomenna ehtoolla sitten .

Sen sijaan söin pussillisen Lidlin tuulihattuja. Ihan vaan sen takia koska on muutenkin tulossa herkutteluviikko niin samaan konkurssiin.

Pussillinen tuulihattuja?! Loistavan kuuloinen setti. Maistuis!

Mun tosin pitäis lakata syömästä. Melkeinniinku kokonaan. Sen verran #pullea fiilis tämän ikuisuusflunssan johdosta. Kaikki lihakset surkastuu ja oon pelkkää ihraa pian. :cry:

Tämä ei ole enää #lihavaolo.
Ihan vaan #läski.

Ne on hyviä! Mulla on Lidliin 200m matka kotoa. Ainut paikka mihin menen kävellen.

Olisko pitänyt nuuhkaista ensin?

20180210_085404.webp

Back
Ylös Bottom