Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vedäkkö jonkun ämmän saunasolmuun?Pitäis tiputtaa painoa kisoja varten. Ongelma on se, että pulla on liian hyvää. Laskiaispulla muun muassa. Sitten lakritsi on kans hyvää. Minttulaku. Ja turkinpippurilaku. Sipsit kans aika hyviä. Tescon jäätelö. Moni muukin jäätelö. Kustannusyhtiön korruptioporkkanakakku, se se vasta hyvää onkin. Kaiken järjen mukaan mun pitäisi painaa ehkä ainakin 100 kg eikä 62 kg.
Muista myös laskiaismaanantai, laskiaistorstai, munkkiperjantai ja laskiaislauantai!Seuraava vko on kyllä herkuttelun kannalta paha: laskiaissunnuntai, laskiaistiistai ja ystävänpäivä.
Pullat sunnuntaina ja tiistaina. Keskiviikoksi uhosin leipovani suklaakakun .
Onneksi ei ole ystäviä niin saa syödä itse enemmän.
Oliko sulla influenssa?
Kai sentään tajusit ottaa kypärään?
Joo todellakin, karmein tauti minkä oon sairastanu.
Nyt on joku kanta liikkeellä mihin se ei tehoa(?).Tuossa jotkut hoitajat töissä jutteli kuinka eivät ole influenssarokotetta ottaneet ja miksi. Totesin vain, että sitä ei ota ne jotka eivät ole sitä koskaan sairastaneet.
En ole ikinä sairastanut ja koitan välttää. Rokotteen otan aina.Tuossa jotkut hoitajat töissä jutteli kuinka eivät ole influenssarokotetta ottaneet ja miksi. Totesin vain, että sitä ei ota ne jotka eivät ole sitä koskaan sairastaneet.
Nyt on joku kanta liikkeellä mihin se ei tehoa(?).
Meillä otti piikin 2/3 ja kaikki sairasti/jatkuu vielä.
Analysois vähän Teliaa.Hyvää bisnespäivää! Joko on ostohousuja soviteltu?
sitä ei ota ne jotka eivät ole sitä koskaan sairastaneet.
Perjantai. T&M -päivä. Eli tissi ja matkalaskujentekopäivä.