Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt vasta kerkesin katsomaan Halftime Show:n. Onhan se komeeta suuressa maailmassa.

Tiätty, sokeri JA samppanjahumala.

Tarkistuslaskennan jälkeen 19 levyä suklaata. #ohohups
Kuinkas pitkään meinaat että nuo säilyy kaapissa? Pari viikkoa? Jos tulee kiintiö täyteen niin voin auttaa tuhoamisessa. :kuola:

On kyllä kylmä. Melkein tarttis takkia pitää täällä töissä sisälläkin :confused:

Nöpöttävät nännit! :heart:
Ole hyvä

HTuiPu3.jpg

Kuinkas pitkään meinaat että nuo säilyy kaapissa? Pari viikkoa? Jos tulee kiintiö täyteen niin voin auttaa tuhoamisessa. :kuola:

Noi on niiiiiiiiiiin hyviä (ja kalliita), että noita syödään pala tai pari kerrallaan. Kyllä noilla varmaan kesään asti mennään. Tai sitten ei, aika näyttää. Yleensä olen tilannut kasan pari kertaa vuodessa, nyt oli pakko ostaa kun ilman kuriirin kuluja sai.

Noi on niiiiiiiiiiin hyviä (ja kalliita), että noita syödään pala tai pari kerrallaan. Kyllä noilla varmaan kesään asti mennään. Tai sitten ei, aika näyttää. Yleensä olen tilannut kasan pari kertaa vuodessa, nyt oli pakko ostaa kun ilman kuriirin kuluja sai.
Tuo on kyllä suklaan väärinkäyttöä. Pala tai pari kerrallaan on vaan itsensä kiusaamista :LOL:

Topikin lannistamana tarttui mukaan "vahingossa" levy Brunbergin tummaa ja kaks ruuneperin toorttaa. Lienee sanomatta selvä että se saatanan loota kippasi kauppakassissa ja ne päälliset on nyt kiinni siinä kannessa. Vähemmästäkin on tullut ihmisiä hulluksi. #fml

Mulla on äärimmäisen haastava projekti vältellä sokeria (herkkujen muodossa) lauantaihin asti. Viisi raskasta päivää, miten tässä käy.

Back
Ylös Bottom