Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei sitä voi kukaan normaali ihminen katsoa jos pitää aamulla olla kello seitsemän reikäleipä työmaalla.

Mites jos pitää olla vasta kasilta?
Sehän on täysin eri asia :ROFLMAO:
Taidan tyytyä katsomaan Justinin show:n aamulla YouTubesta.

Lajista en ymmärrä mitään. Paikan päällä olen pelejä käynyt kotimaan kamaralla katsomassa. En ymmärrä. Jahka kesä taas tulee niin menen katsomaan.

Sehän on täysin eri asia :ROFLMAO:
Taidan tyytyä katsomaan Justinin show:n aamulla YouTubesta.

Lajista en ymmärrä mitään. Paikan päällä olen pelejä käynyt kotimaan kamaralla katsomassa. En ymmärrä. Jahka kesä taas tulee niin menen katsomaan.
Kyllähän Vaahteraliigan ja NFL:n vertaaminen on sama kuin kävisi katsomassa jotakin puulaakilätkää ja siihen perään katsoisi NHL-matsin. Hieno laji kyllä, jos vaan pääsee siihen sisälle.

Kyllähän Vaahteraliigan ja NFL:n vertaaminen on sama kuin kävisi katsomassa jotakin puulaakilätkää ja siihen perään katsoisi NHL-matsin. Hieno laji kyllä, jos vaan pääsee siihen sisälle.

:ROFLMAO:

Ja voittajat maailmanmestareita, ihanan mahtipontista :LOL: ex tutustutti lajiin ja kokkailtiin jenkkisafkaa ja katteltiin muutama Super Bowl yhdessä. Nukahdin siis noin puolen tunnin jälkeen. :rolleyes: Kävelevä sääntökirja vieressä helpotti seuraamista. On kyllä hieno laji, harmi kun streamien varassa vaan nykyään pl. SB.:unsure:

Joo tuo maailmanmestarit saa kyllä aina hörähtämään, on ne jenkit lutuisia. Pesiksessäkin voisi kruunata maailmanmestareiksi. Viaplayn hommaat ensi kaudeksi, niin voit joka sunnuntaina katsella RedZonea kasista eteenpäin, äkkiä oppii lajin (y)

Juuuu selvä. Ennen oli Game Pass käytössä, melkoinen tasopudotus noi striimit. :LOL: lähikaupassa bongasin suomi-miehen ostamassa ale-nugetteja, kassaneidille kehui olevan SB-evästä. Aika köyhää, ei ees siipiä tai mitään.

Juuuu selvä. Ennen oli Game Pass käytössä, melkoinen tasopudotus noi striimit. :LOL: lähikaupassa bongasin suomi-miehen ostamassa ale-nugetteja, kassaneidille kehui olevan SB-evästä. Aika köyhää, ei ees siipiä tai mitään.
Kieltämättä, itse kävin hakemassa vielä täydennystä kaupasta :D Siivet, potut, jalapeno poppersit, jäätelöt, energiajuomat, jääteet sun muut setit valmiina! Tänä yönä saa mässytellä.

Kieltämättä, itse kävin hakemassa vielä täydennystä kaupasta :D Siivet, potut, jalapeno poppersit, jäätelöt, energiajuomat, jääteet sun muut setit valmiina! Tänä yönä saa mässytellä.

:kuola:

Mul on vaan light-jaffaa ja klementiinejä. Kouluhommat jälkkäriksi hyi.

:kuola:

Mul on vaan light-jaffaa ja klementiinejä. Kouluhommat jälkkäriksi hyi.
Ai niin, on minullakin klementiinejä. Ja kouluhommia, mitkä piti tehdä nyt viikonloppuna... Kerkeäähän niitä.

Ja wut, offtopic 24h nykyään, ei enää yö-ketjua erikseen? What is this madness?!

Ai niin, on minullakin klementiinejä. Ja kouluhommia, mitkä piti tehdä nyt viikonloppuna... Kerkeäähän niitä.

Ja wut, offtopic 24h nykyään, ei enää yö-ketjua erikseen? What is this madness?!

Joo ajat muuttuu, samoin Pakkis :confused: mul on vajaa 12h aikaa saada nää valmiiksi ja alkaa epätoivo pikkuhiljaa iskeä :LOL:

Ylen Uutisvahdin jutut Super Bowlista, kaksi kappaletta. Molemmissa otsikoissa Brady vaikka Eagles voitti. Just :cautious: mä jo säikähdin! Ja en tykkää siitä äijästä yhtään!!:yäk:

Jatkan koulujuttuja, 3h aikaa.

Back
Ylös Bottom