Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu että mä sitten vihaan ruotsin opiskelua. 18 vuotta kirjoituksista ja sinä aikana käyttänyt ja ennen kaikkea TARVINNUT ruotsia: 0 kertaa. Hyvästä englanninkielentaidosta taas on ollut merkittävää etua niin töissä kuin vapaalla. Ruotsin opiskelu pakollisena ei ole aiheuttanut mitään muuta kuin valtavia ongelmia (epävarmuus valmistumisesta x2) joka ikinen kerta, kun sitä on ollut pakko opiskella. :LOL:

Samalla käytävällä töissä on noita sosterveyden opetustiloja, ja kyllä se meinaa aina vahingoniloista repeilyä aiheuttaa, kun nätit hoitsuopiskelijatytöt änkyttää ruotsia tuossa käytävällä tuskanhiki otsalla :LOL:

Vittu. Naiset pilas taas.
images

Suoritin aamulla saman operaation pitkästä aikaa. 115,1kg.

Pitäisi kai vähän laihduttaa. Tai no, Lekan suurimmissa särmä-sarjan housuissa on vielä reilusti tilaa.

Vittu että mä sitten vihaan ruotsin opiskelua. 18 vuotta kirjoituksista ja sinä aikana käyttänyt ja ennen kaikkea TARVINNUT ruotsia: 0 kertaa. Hyvästä englanninkielentaidosta taas on ollut merkittävää etua niin töissä kuin vapaalla. Ruotsin opiskelu pakollisena ei ole aiheuttanut mitään muuta kuin valtavia ongelmia (epävarmuus valmistumisesta x2) joka ikinen kerta, kun sitä on ollut pakko opiskella. :LOL:

Kun minäkin kerran olen virkamiesruotsin saanut suoritettua 15 vuotta sitten arvosanalla 3, sinulla ei liene mitään hätää.

Kuntit. Nyt on seko homma. Auto menossa huoltoon ens viikolla. Samaan syssyyn ostin uudet talvirenkaat. Hameväen painostuksesta: nastat.

Onko paha?

Ei, jos ihan itsekkäästi itseään ajattelee, kyllä ite otan aina nastat. Jos ajattelis teiden kuntoo yms. vois olla eri valinta. Riippuu tosin aikalailla gummeista. Ite tykästyny Conteihin parin viime kierroksen verran.

Jos tänään ei ole muuta opittu, niin muistutettu kyllä mikä on demo-efekti. Jos teille tarjotaan mahdollisuutta tulla kongressin live-leikkaukseen mallipotilaaksi, oikein nimekkään jätkän leikattavaksi...juoskaa karkuun ja lujaa. Run, Forest, RUN!

Ei, jos ihan itsekkäästi itseään ajattelee, kyllä ite otan aina nastat. Jos ajattelis teiden kuntoo yms. vois olla eri valinta. Riippuu tosin aikalailla gummeista. Ite tykästyny Conteihin parin viime kierroksen verran.

Mulla ollu pitkään Contin kitkat. On ollu kiva ajaa, hiljaiset. Suomen tiet lähinnä märkiä eikä jäisiä saati lumisia. Noh nyt tällä kelillä niin vitun liukaat ku on vanhat ja kovettuneet.
Ens viikolla näkee millaset on nastat. Nokian HP9 ostin. Vitun kalliit ku pitää olla SUV kokoset.

Jos tänään ei ole muuta opittu, niin muistutettu kyllä mikä on demo-efekti. Jos teille tarjotaan mahdollisuutta tulla kongressin live-leikkaukseen mallipotilaaksi, oikein nimekkään jätkän leikattavaksi...juoskaa karkuun ja lujaa. Run, Forest, RUN!
Ei kyllä varsinaisesti kuulosta sellaiselta, mihin oisin ensimmäisenä suostumassa, oli sitten nimekäs jätkä tai ei... :eek:

Mun kaikki vaivalla kasvattamani pienet lihasten alut on varmaan surkastuneet kokonaan tän viikon aikana, kun ei oo voinut tehdä mitään. Ja kun peli on jo menetetty, sama syödä vähä herkkuja. :barefoot: Hauskaa perjantai-iltaa! :david:

Ei kyllä varsinaisesti kuulosta sellaiselta, mihin oisin ensimmäisenä suostumassa, oli sitten nimekäs jätkä tai ei... :eek:

Mun kaikki vaivalla kasvattamani pienet lihasten alut on varmaan surkastuneet kokonaan tän viikon aikana, kun ei oo voinut tehdä mitään. Ja kun peli on jo menetetty, sama syödä vähä herkkuja. :barefoot: Hauskaa perjantai-iltaa! :david:
Kun kerran tämä meni ketuiksi niin sama menee vaikka kaikki muukin?
Tuohon varmaan kaatuu suurin osa elämäntapa muutoksista, kun yksi pikkuasia menee reisille niin pistetään kaikki .. saako sanoa? Läskiksi.

Back
Ylös Bottom