Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kolmisen vuorokautta oli seuralaisena omituinen kutina ja nipistely. Etupäässä iltaisin ja öisin, mutta myös päivällä lievempänä.
Oli kuin tuhat pientä ötökkää olisi juoksennellut ympäri kehoa aaltoina ja välillä puraissut.
Ensimmäisen yön jälkeen tutkinkin paikat ökkimöntiäisten varalta, mutta eipä löytynyt mitään noihin viittaavaa.
Sitten aateekooajan lapsena lähdin internetin ihmeelliseen maailmaan tutkimaan ja sieltähän löytyi mahdollisia syitä kuten:
stressi, niskajumi, ruoka-allergia, MS-tauti ja syöpä. Toki peruspessimistinä ajatukset oli tuolla loppupäässä.

Eilen illalla sitten välähti. Tein sunnuntaina viikon sopan ja lakana oli kuivumassa keittiön leuanvetotangossa samaan aikaan kun kastike oli hautumassa.
Kastikkeessa oli mm. kolme chiliä pilkottuna.

tumblr_p1xm92bCtI1rj5xrlo1_400.gif

Aamulla ihmettelin miten keskustassa oli niin leppoisaa ajella niin sitten vasta älysin ettei ollut linja-autot tukkimassa teitä!
Voi tätä ilon ja onnen päivää!
Jos muuten pitäisi valita ihmisryhmä jotka on kollektiivisesti mulkkuja töissä niin ne on linja-autokuskit, ei ole kuin pari kuukautta kun todistin ihan vieressä tilannetta kun linja-auto veti pysäkiltä suoraan toisen eteen ja tässä ei olisi ollut muuten mitään ihmeellistä mutta tämä toinen oli ambulanssi valot ja pillit päällä...
No otetaan sen verran takaisin että ainakin meillä on siistinyt paljon tapojaan eikä vedä yleensä ihan varoittamatta kaistalle ja ymmärrän tuon etuajo oikeuden kun on ruuhkaa kun eihän nuo muuten pääsisi eteenpäin koskaan.

Jos muuten pitäisi valita ihmisryhmä jotka on kollektiivisesti mulkkuja töissä niin ne on linja-autokuskit, ei ole kuin pari kuukautta kun todistin ihan vieressä tilannetta kun linja-auto veti pysäkiltä suoraan toisen eteen ja tässä ei olisi ollut muuten mitään ihmeellistä mutta tämä toinen oli ambulanssi valot ja pillit päällä...

Taksikuskit? Ei nyt siis mitenkään henkilökohtaisesti jos joku täältä on nyt taksikuski, mutta aikamoisia suhareita nuo taksikuskit.

Mulkvisteja löytyy joka ammattiryhmästä, itekin oon varmasti mulkvisti jonkun mielestä. :=)

Pizzamunakas aamiaiseksi. Mitähän sitä näin kipeenä söis, herkkuja vai terveellistä safkaa. :ROFLMAO:

Taksikuskit? Ei nyt siis mitenkään henkilökohtaisesti jos joku täältä on nyt taksikuski, mutta aikamoisia suhareita nuo taksikuskit.

Mulkvisteja löytyy joka ammattiryhmästä, itekin oon varmasti mulkvisti jonkun mielestä. :=)

Nyt mä pääsin jyvälle teidän mulkun määritelmälle: Eli ihminen joka jollain tavalla pitää sovittaa omaan toimintaan. Liikenteessä helppo mulkuttaa kun siellä on muitakin. Ja tietty bussi ja taksikuskit on nimenomaan päivittäisessä liikenteessä häiritsemässä.

99% ihmisistä on varmasti sitä mieltä että minä olen mulkku mutta ei kiinnosta, tällä oikeutan mielipiteeni myös muita kohtaa joita pidän sellaisena.
Mutta jos totta puhutaan niin varmasti jokainen autoilija on nähnyt useammin kuin kerran linja sekä taksiautoilijan tekevän veemäisiä mänöövereitä niin silloin on helppo syyllistää heidät kaikki, hieman kuin kaikki bodarit on tyhmiä.

Viikon päästä salille, uudelle salille vähän halvemmalle kaupungin salille.

Nyt tullut vähän takapakkia jalkavaivojen takia, viikon alussa rasittu uudelleen, oli kai joku tulehdus tai muu mystinen kipu jalkaterässä jänteissä.. Turvotuksen vuoksi ilmeisesti tulehdus... En tiedä, no pääasia että nyt alkaa olla jo hyvällä mallilla ja pääsee taas normaalin rytmin pariin. On tän jalan kanssa jo hetki tullut kärsittyä. :sleep:

Kaikki bodarit on iha tymiä. Ja minä kateellinen.

Plah, anestesiologian syventävien välitentistä 95% oikein, nää asiat on vähä paremmi hallussa. Vituttaa koko kevät taas vaihteeksi.

E. Diagnosoin tuon olkapään uusiksi, ilmeisesti trapsi niin jumissa että painaa hermonippua. Noh vittuako väliä, rahaa ei ole tähän kuuhun salikorttia niin olkoot. Onneksi wowissa oon lihaksikas.

Viikon päästä salille, uudelle salille vähän halvemmalle kaupungin salille.

Nyt tullut vähän takapakkia jalkavaivojen takia, viikon alussa rasittu uudelleen, oli kai joku tulehdus tai muu mystinen kipu jalkaterässä jänteissä.. Turvotuksen vuoksi ilmeisesti tulehdus... En tiedä, no pääasia että nyt alkaa olla jo hyvällä mallilla ja pääsee taas normaalin rytmin pariin. On tän jalan kanssa jo hetki tullut kärsittyä. :sleep:
Nauti ny, luvalla ja hyvällä omallatunnolla saa skipata jalkapäivät! :oujee:

Vältsysti kaikki taksikuskit ei mulkkuja ole, mutta vähän turhan kiire niillä on, kun ei kerkeä katsomaan jääkö kelviltä joku alle suristellessa (mm. minä). Ei täysin paska perjantai, illasta ehkä jaksais jopa salillekin vääntäytyä...

Back
Ylös Bottom