Onkohan TJJ useinkin ilman paitaa töissä?
En tietääkseni.
Tavallista enempää.
Tä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan TJJ useinkin ilman paitaa töissä?
Iltapalaksi joka botarin ruokaa, kanaa ja riisiä, eli intialaista noutoruokaa.
Mistä täältä saa intialaista?
Nams!
"Nepalilaisesta" ravintolasta, jonka ruokalista on kuin kaikkien intialaisten ravintoloiden lista.
Juuri kun tuossa luistelin junaan mietin, että onneksi on vaelluskengät ja epäonneksi muilla ei välttämättä ole. Mummonkaatokelit.Keli on kyllä sellainen, että tänään murtuu luita.

Parkkipaikka voi olla myös jonkun yrityksen hallinnassa jolloin sen kunnossapidosta vastaa ko.taho?Tuli ajeltua eilen Helsingissä Viking Linen terminaaliin. Tai ei itse terminaaliin, vaan siihen parkkipaikalle. Ehehe...
Sanonpa vain, että Helsingin teiden kunnossapito on paskemmalla tasolla kuin mitä olen missään ikinä nähnyt. Suurinta osaa teistä ei oltu aurattu ollenkaan ja meinasin jäädä parkkipaikalle kiinni vaikka alla on ihan upouudet testivoittajarenkaat. Päällä 15 cm lunta ja alla liukas jää, niin ei se mikään ihme ole. Siellä oli porukalla vaikeuksia ihan yleisellä tielläkin kun ei meinannut päästä liikkeelle tai saanut sitä romua pysähtymään. Hyvä meininki, Helsinki.![]()
Itsellä meni eilen 2h lumitöissä, kun raapi etupihan ja taka+sivuterassin. En muista noin raskaita lumitöitä eläissäni tehneeni. Jää salit tältä päivältä väliin, kun jumissa on takareidet, pakarat, olkapäät, ojentajat, niska ja selkä. Vois sitä tietty pelkkää hauberii mennä vetämään, mutta taidan kokeilla huimenna ennemmin.Voihan vesisade.
Illalla kotiin mennessä oli autokatoksen edessa 50cm lunta ja piti alkaa kolaushommiin. 10 tunnin työpäivän ja nälkäisenä asia hieman ns. vitutti. No, eihän siinä mennyt kuin parikymmentä minuuttia kun sain lumet kolattua. Sillä samalla sekunnilla kun olin valmis ajoi aura-auto pihaan. Niin aina.
No, tänään ei ollut kinoksista enää tietokajaan vaan kotipihalla oli tuhat vesilammikkoa, asfaltti näkyi ja vettä tuli kun Esterin hanurista.