Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä VIHAAN tätä lumetonta mukatalvea. Tahdon pakkasta ja lunta! Enempi parempi! Käy vaikka -20, kunhan on LUNTA.
Täällä onneksi on sentään sen verran lunta, että maa on valkoinen. Tuo on tärkein funktio, lisää valoisuuttaa ja talven tuntua.
Asteet taitaa olla nollassa, mutta illalla kun lenkille, luvataan taas pakkasta muutama aste. Me likes.

Täällä onneksi on sentään sen verran lunta, että maa on valkoinen. Tuo on tärkein funktio, lisää valoisuuttaa ja talven tuntua.
Asteet taitaa olla nollassa, mutta illalla kun lenkille, luvataan taas pakkasta muutama aste. Me likes.

Täällä on ollut nyt sentään pakkasta eilen ja tänään, #hurraa. Lumesta ei tietoakaan. Aurinkoinen keli eilen sai työporukan puhumaan keväästä, mutta eihän tässä ole talveakaan ollut vielä. Tähän asti on satanut vettä varmaan joka päivä. Ihan jo koiranomistajan painajainen moinen keli.

Tarviin menolipun pohjoiseen.

Argh, kahdessa pätkässä yhteensä n. 3h unta viime yönä, ei oo helppoa taas. Työpäivä pitäis jaksaa ja vielä urheillakin, toivottavasti ens yönä nukuttaa. PS. Lunta kaivataan täälläkin!

Jos jollain on ylimääräistä lunta niin meille voisi vähän laittaa tulemaan.
Joensuussa kuulemma olis.

Voi hyvä luoja että mää olen huomenna kipiä.

e: istuminen sattuu mahamakkaroihin :barefoot:

Viimeksi muokattu:
Tarttis lähtä kohta eväälle kylille. Näillä oletettavasti mennään.

434857bfa9a82430387a49112cbea6dc--gym-stuff-funny-stuff.jpg

Tarttis lähtä kohta eväälle kylille. Näillä oletettavasti mennään.

434857bfa9a82430387a49112cbea6dc--gym-stuff-funny-stuff.jpg
Tämäpä oli loistava :LOL:

Mä kokeilin eilisestä jalkapäivästä tulleiden domssien hoitoon tänään syödä palan äärimmäisen herkullista kakkua. Toistaiseksi ei helpotusta kivussa, mutta hyvää oli. Tällä menolla tosin ei taida päästä kesäkuntoon tämänkään vuoden kesälle.

Tämäpä oli loistava :LOL:

Mä kokeilin eilisestä jalkapäivästä tulleiden domssien hoitoon tänään syödä palan äärimmäisen herkullista kakkua. Toistaiseksi ei helpotusta kivussa, mutta hyvää oli. Tällä menolla tosin ei taida päästä kesäkuntoon tämänkään vuoden kesälle.

Tällä hetkellä istuminen sattuu mahoihin ja jalat tutisee. Ja jalkajumppa loppui 2h sitten. Lupaa hyvää. :eek:

Back
Ylös Bottom