Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se tulee kun vääntää niin saakelin kovaa. Ja jää vielä treenin jälkeen kuset housussa posettamaan. Eihän tuota voi kun arvostaa.Kusiki on tullu housuun!
Kova jätkä. Arvostan.
Kyllä se tulee kun vääntää niin saakelin kovaa. Ja jää vielä treenin jälkeen kuset housussa posettamaan. Eihän tuota voi kun arvostaa.
Kusiki on tullu housuun!
Kova jätkä. Arvostan.
Kyllä se tulee kun vääntää niin saakelin kovaa. Ja jää vielä treenin jälkeen kuset housussa posettamaan. Eihän tuota voi kun arvostaa.
Melkoinen kastelukannu Jarnolla kun noin leviää !
Niinku mitä se bull sano. Et joko on ollu kakkaa housussa tai ei oo treenannu kovaa. Kun ponnistaa niin jostain sen paineen pitää tulla ulos.

Höh. Aattelin jo, että ehkä sitä itekin sais lisää tositreenaamisen tuntua ja hyvää boostia, kun kusaisis aina tarkoituksella housuun treeneissä.Tosiaan tuli ennen poseja kiivettyä porraskoneessa huppari päällä 3000 porrasta niin se aiheutti ”pientä” hikoilua
Tosiaan tuli ennen poseja kiivettyä porraskoneessa huppari päällä 3000 porrasta niin se aiheutti ”pientä” hikoilua. En suosittele kokeilemaan. Oli karseeta.![]()
Kuinka kauan kesti kolmen tuhannen portaan "tepastelu"? Seurasittko sykkeitä välillä vai annoitko vain palaa itseäsi kuunnellen? Kova mies, ei voi muuta sanoa.![]()
Kiitos!Kuin myös.
Ja btw mukava huomata, että sormet ovat säilyneet vuodenvaihteen ylitse. Tai no, ainakin se yksi![]()

Kuinka kauan kesti kolmen tuhannen portaan "tepastelu"? Seurasittko sykkeitä välillä vai annoitko vain palaa itseäsi kuunnellen? Kova mies, ei voi muuta sanoa.![]()
35min tais olla kun snäppiä seurailin. :D

35min tosiaan meni aikaa. Melko reipas tahti kyllä tällä painolla liikkuessa. Sykkeet oli aika tasaiset koko setin ajan mitä seurailin. Sykkeet pyöri siis ensimmäisen kahden minuutin jälkeen 150-160 välillä.

)20kg luokkaa jos nyt oikein muistan painot.^ minkä verran kiloja kuvien välillä?

Mä en osaa suoralta kädeltä yhtään sanoa miten mun sykeskaalat menee. En omista sykemittareita niin en tiedä minkä verran noi heittelee lepopäivien ja työputkien välillä. Selkeästi toki freesimpi olo on silloin kun olen saanut levätä ilman työvuorojen aiheuttamaa kuormitusta. Tuo vertaus Ukkolaan on kyllä erittäin mairitteleva, iso kiitos siitä.Arvelen sinulla olevan hyvä sykeskaala bodariksi, lepo- ja -maksimisykkeiden välisen työalueen. Olenhan sinua aikaisemmin kutsunut bodauksen "Pertti Ukkolaksi", joka oli rautaisen monipuolisen hyväkuntoinen aktiiviaikoina ja pitkälle vielä uran jälkeenkin (en tiedä, miten nyt menee hänellä). Mutta sinuun palaten, oletko koskaan satunaisesti mitannut leposykettä pitkien työvuorojen aikana ja vapaapäivinä? Tai huomaatko itse selvästi freesimmän olon kun on vapaata töistä ja viettää vapaa-aikaa ja treenata ilman työn aiheuttamaa kuormitusta. Mielenkiinnosta utelen/mietin, olisiko miten vaihtelua sykeissä. Kun itse harrastin kestävyyslajin urheilua, tein pisimmät harjoitukset ja mahdolliset tuplatreenit viikonloppuisin ja loma-aikoina. No, sun laji on eri eli unohdetaan mun menneisyys.![]()

Aikaisemmilla dieeteillä en ole tehnyt aerobisia ollenkaan mutta tällä dieetillä olen hivenen ottanut niitä mukaan. Eiku en sittenkään. Oon vaan tehnyt "arkiaktiivisuuden ylläpitämistä" salitreenien lisäksi.Varmaan miljoona kertaa kysytty ja löytyisi sinun ketjusta vastaus, mutta juuri nyt laiskana kysyn, teetkö aerobisia dietin aikana vai "tiriseekö" rasva riittävästi sun tehokkailla salitreeneillä ja oikeanlaisella syömisellä?
Tsemppiä ja kiitoksia kun käyt jakamassa omia kokemuksia ja tieto-taitoa täällä Pakkiksella!![]()
PS. Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä. Vaikka hitaasti kirjoittaa, tuppaa tulemaan sangen paljon typoja. t. verkkokalvon repeytymästä toivon mukaan toipuva (tapahtunut ennen uudenvuoden pommituksia)

Rinta tosiaan mulla on heikko lihasryhmä mutta oon siihen kuitenkin kehitystä saanut suht hyvin tässä viimeisen parin vuoden aikana. Kisojen jälkeen lähdin käytännössä ihan nolla painoista hiomaan tekniikoita kuntoon. Suurin ongelma oli punnerruksissa koska mulla vahvempi osa-alue on ojentajat. Esimerkiksi normi penkkiä aikoinaan tehdessä punnertelin lähes samanlaisia sarjoja kapealla kuin leveälläkin otteella.Kuvista voi tehdä sen johtopäätöksen, että tissit eivät oo Jarno sulla olleet luonteisesti vahva lihasryhmä? Koska kädethän näyttää jo 2012 kuvassa hyvänmallisilta, mutta tissiin on tullut lihaa reippaasti. Mitä ihmettä oot boobseille tehny? Itselläni sama tilanne, että kädet ja olkapäät ovat jo hyvässä mallissa, mutta rintalihakset laahaavaat perässä.
Mun oma lemppari "massa"liike rinnalle on alaviistopenkki.
Siitä oonkin useita videoita laittanut instaan. Harva sitä tekee ja siitä tykkää mutta mulle se on se ykkösliike, toisena tietysti normi vinopenkki.