Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Sanokaas fiksumpina kun ostin bcaa:ta avasin purnukan sen (jauhon) seassa oli pikku pussi jossa luki do not eat, mikä perkuleen funktio sillä pussilla on ja miksi jauhon seassa?![]()
Näin salilla miehen spandekseissa. Eivät näyttäneet kovin paksuilta. Samalla käsitin miksi miehet käyttävät shortseja niiden kanssa.
Kerääät niitä pusseja paljon tai laitat kissanhiekkaa sukan sisälle ja viet autoon niin ei mene lasit huuruun.Sanokaas fiksumpina kun ostin bcaa:ta avasin purnukan sen (jauhon) seassa oli pikku pussi jossa luki do not eat, mikä perkuleen funktio sillä pussilla on ja miksi jauhon seassa?![]()
Kerääät niitä pusseja paljon tai laitat kissanhiekkaa sukan sisälle ja viet autoon niin ei mene lasit huuruun.
Ai siellä oli avoimet ovet! Onko koko viikon? Tavallaan kiinnostais käydä vilkuilemassa, mut ton sun myyntipuheen jälkeen ehkä ei :DPääsipä juNpalle pitkästä aikaa. Avoimet ovet M&M kupittaalla. Ei uskois, että tuokin firma on pitäny kuntosaleja kohta 30 vuotta, niin perseestä kyllä salin suunnittelu kuin vaan voi olla. Tai no kai se raha ratkaisee, eli muotijuNpat edellä mennään. Ei tarvi mennä toiste.
Näin salilla miehen spandekseissa. Eivät näyttäneet kovin paksuilta. Samalla käsitin miksi miehet käyttävät shortseja niiden kanssa.
Meidän salilla on parikin miestä, joilla on lähes poikkeuksetta trikoot treenihousuina, eikä mitään shortseja siinä päällä! En oo kyl kyyläilly niitä kovasti, mut hyvin näyttävät pärjäävän ihan pelkissä spandekseissa.
Ja mistäs mä tiedän, ehkä se vaan tykkäs kun oli vähän parempi ilmastointi haarovälin tienoilla.Ai siellä oli avoimet ovet! Onko koko viikon? Tavallaan kiinnostais käydä vilkuilemassa, mut ton sun myyntipuheen jälkeen ehkä ei :D
Meidän salilla on parikin miestä, joilla on lähes poikkeuksetta trikoot treenihousuina, eikä mitään shortseja siinä päällä! En oo kyl kyyläilly niitä kovasti, mut hyvin näyttävät pärjäävän ihan pelkissä spandekseissa.
Eilen sen sijaan yks mies huhki menemään revenneissä housuissa. Lievästi kiusallista, mut en kehdannut mennä sanomaan mitään.Ja mistäs mä tiedän, ehkä se vaan tykkäs kun oli vähän parempi ilmastointi haarovälin tienoilla.
Vissiin 5.1 asti pääsee ilmaiseksi. Mites sen kuvais? Laitteita on, paljon. Vapaiden painojen alue on luultavasti pienempi pinta-alaltaan kuin miesten pukuhuone. Jotai hömppöfittialuetta taas on ns ihan keijona.
Mikä on hömppöfittialue?Vissiin 5.1 asti pääsee ilmaiseksi. Mites sen kuvais? Laitteita on, paljon. Vapaiden painojen alue on luultavasti pienempi pinta-alaltaan kuin miesten pukuhuone. Jotai hömppöfittialuetta taas on ns ihan keijona.
JaiksNe oli vaaleat ja ohuet spandeksit.

Mua ei vituttanu yhtään. Tolla pelillä ei mitään asiaa ton pidemmälle. Paskaa peliä hajuttomalta ja mauttomalta joukkueelta.Yllättävän kovan fitutuksen aiheutti nuorten leijonien tappio Tšekki runkkareille, sätänä
Khyl tosta paskasta olisi pitänyt puristaa timantti, todella hyviä Pelaajia oli ringissä. Suomi hallitsi täydellisesti tuotakin peliä mutta maalinteko olin perseestä.Mua ei vituttanu yhtään. Tolla pelillä ei mitään asiaa ton pidemmälle. Paskaa peliä hajuttomalta ja mauttomalta joukkueelta.
Kreisiii on. Tähti on kyllä tämä salkussa.Kannabikset tänään +18% ja jatkuu vaan. Kreisii.
Seuraava dippi ja velkavipu käyttöön.