Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olenkohan mä jotenkin neiti kun mua ei kiinnosta sellaiset hikiset kellarisalit jossa ähistään ja karjutaan?
Niille on minusta paikkansa juuri sellaisissa mestoissa kun pitää saada psyykattua itsensä ylisuorituksiin mutta siksi käyn "fitness" salilla ettei tarvitse sitä huutoa, hikea ja paskanhajua haistella.

Piti sitten neljältä herätä virkeänä miettimään elämän ihmeitä ja nyt ollaan vaiheessa maksimaalinen sekavuustila. Onneks enää pari tuntia viikonloppuun, huhui...

Junnulle piti näyttää miten spinneri pyörii oikeasti kovaa, varusteina oli: Mies, spinneri ja paineilma.
Paikalta poistui mies.
Spinnerin laakerit ei ole ilmeisesti sovitettu 10 000rpm nopeuksiin....

Olenkohan mä jotenkin neiti kun mua ei kiinnosta sellaiset hikiset kellarisalit jossa ähistään ja karjutaan?
Niille on minusta paikkansa juuri sellaisissa mestoissa kun pitää saada psyykattua itsensä ylisuorituksiin mutta siksi käyn "fitness" salilla ettei tarvitse sitä huutoa, hikea ja paskanhajua haistella.

Tuskin ne lika ja paskanhaju kenellekään itsessään plussaa ovat vaan ennemmin välttämättömiä pahoja, jotka kestää siitä ilosta että saa treenata tehokkaasti. Jos oma treeni on sellaista, että sitä pystyy fitnessalillakin harrastamaan, niin mikäs siinä. Mankkukiellot, kolistelukiellot, pienienkin ääntelyiden katsominen pahalla monilla fitnessaleilla jne. vain eivät jätä monilla paljoa muuta pelivaraa kuin etsiä se lähin kellari.

Nykyinen crossfit-muotivillitys ja toiminnallisen treenin tunkeminen joka paikkaan on kyllä tuonut muassaan sellaisen positiivisen lieveilmiön, että monilla "siistimmillä" saleilla ja ketjusaleillakin voi niiden nimissä jo aika vapaasti tiputella painoja tonttiin ja käyttää edes nestemäistä mankkua, minkä ansiosta vapaiden painojen ystäväkin mahtuu sekaan.

Junnua kiinnostaa kauheasti voimailla niin mietin miten saisi tehtyä aidohkon näköisiä levypainoja?
Tanko on helppo tehdä harjanvarresta ja painot vaikka vanerista mutta joku 18mm vaneri alkaa jo painamaan jonkin verran vaikka onkin melko ohutta.

Viimeksi muokattu:
^ Finnfoam

Kämpässä tuoksuu niin ihana paistuvan kinkun tuoksu, että ihan itkettää.

Oli kyllä kiva jumppa eilisen kooman jälkeen.

1.1. alkaisi uusi ohjelma. En oikein tiedä vielä minkä aloitan mutta onhan tässä vielä vkonloppu aikaa funtsia. Sunnuntaina vois käydä ajamassa sisään uudet jutut sitten.
Osaisipa itse tehdä ohjelman niin ei tarttis norkoilla.

Yläkerran vauva itkee vieläkin. Minähän sitä vaivaa.

upload_2017-12-29_13-45-13.webp

En edelleenkään fanita fingerporia, mutta nyt sattuu ns. sopivasti tänne Malesiaan.

3ae728c24c8d45f483e4d356b9c5f431.jpg

Mistä tulikin mieleeni. Olen käynyt kohtuu monessa kosteassa ja kuumassa paikassa, ja matkakohteessa. Kualan Lumppur menee kyllä ainakin top kakkoseen, tai jopa ykköseen. Ns soijaa pukkaa.

Askeleet: 21943.

Olet.

Tultiin kulman kundien kanssa ostarille. Viinaa myydään, vitusti ruokapaikkoja, uhkapelejä ja naiset kulkee korkkareissa. Tää on tämmönen köyhän miehen Las Vegas :)

Ollaan kyllä aika Vegas fillareissa, ei sitä voi kiistää. Hemmetti katto meinas lentää ilmaan tuolla kämpässä mistä tultiin. Huom! Mää en muuten enää käytä vittu sanaa, vähän ku uudenvuoden lupaus.

Huomenna pitäisi pitsaa tehdä ja akka jo ehdotti että hänen versioon tulee ryynimakkaraa, ananasta, oliiveja, katkarapuja ja jauhelihaa. Sanonpahan vaan.

Nyt hei kuules sen ryynimakkaran kanssa, voi hyvin olla etten syö sitä enää ikinä! Kolme oli jo vähän liikaa. Sen sijaan köyhiä ritareita tänään viikonlopun ja elämän kunniaks :barefoot:

Back
Ylös Bottom