Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heilistö meni ja kehu ihanaks.No mä oon ihmetellyt samaa kanssa?
Oisit jääny kotio ja matkannu vaan Pansioon tai ehkä villinä päivänä Raision puolelle. Ei olisi jetlagiaVoi v*ttu tätä jetlagia. Ilta menee pidemmälle ja ihminen vaan piristyy.

@TJJ vieläkö Macaolla oli maailman korkein benji-hyppy?
Ootko säkin tympeä?
O
Taitaa olla aika monella työkaverilla jo joululoma alkanut, kun ei näy juuri ketään enää missään.
Onko fiilis että päivät toistaa toisiaan ja elämä on kuin päiväni murmelina, uusi työpäivä alkaa ennenkuin edellinen on ehtinyt edes loppumaan?2 aamua ja kinkku uuniin. Sitten heräätkin 1.1 ja huomenna töihin.
Ei, kun tää on vaan lomalla. Aika menee lujaa, kun on kivaa ja saa nukkua paljon.Onko fiilis että päivät toistaa toisiaan ja elämä on kuin päiväni murmelina, uusi työpäivä alkaa ennenkuin edellinen on ehtinyt edes loppumaan?
Täällä alkaa kahvipaussit venymään tuntiin kun ketään ei enää jaksa kiinnostaa. Mm. Chuck Norris -vitsit ja Fingerporit menevät työnteon edelle![]()
Hahaha loistavaaTäällä alkaa kahvipaussit venymään tuntiin kun ketään ei enää jaksa kiinnostaa. Mm. Chuck Norris -vitsit ja Fingerporit menevät työnteon edelle![]()
Fea käskeny laittaan ragequitit.Heilistö meni ja kehu ihanaks.
Sen jälkeen lähti piuha irti koneesta. Kuulemma.
Minä en ole ehtinyt vielä etes miettiä kuinka pidän lomaa.
Erinomaisesti ajatel:Minä kerrankin olen miettinyt, taitaa olla ensimmäinen kerta: ikinä
talviloma: olympialaisten aikaan
kesäloma: polkupallokisojen aikaan
Helistö perkele!Heilistö meni ja kehu ihanaks.
Sen jälkeen lähti piuha irti koneesta. Kuulemma.
Nää on pahoja :( Niinkuin Veikkauksen nalleretki mainos :(