Sekä sieluun että ruumiiseen. Piti vielä herätä aikaisin kokkaamaan vieraille ateria.Koskeeko sieluun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sekä sieluun että ruumiiseen. Piti vielä herätä aikaisin kokkaamaan vieraille ateria.Koskeeko sieluun?
Puhui kuitenkin koko miehestä, ei pienestä osasta?Aamusella vaimo totesi minun olevan "pieni ja haavoittuvainen". Krapula näemmä näkyi ihan paljaalla silmällä.![]()
Kyl mä sulle voin näyttää...
Mitä haluisit nähdä?
Törkee!Minä haluan nähdä aina kaiken.
Eisss...Mä aattelin tänään ehtiä junppaileen, just viime maanantaina kun kävin viimeks.
Muuten, kaiketi @futhermucker oli kaikilla kolmella keikalla ?
https://www.is.fi/musiikki/art-2000005494014.html

Luin aamulla, että Vaasan raskasta joulua keikalla oli IV-putket tullut alas ihmisten päälle.Eisss...![]()
Ettei vaan ollu MacManus brothers asialla...Luin aamulla, että Vaasan raskasta joulua keikalla oli IV-putket tullut alas ihmisten päälle.
Selkeesti kattorakennejumala oli vaan erehtynyt keikka-areenasta.
Voihan tuo olla. Mutta ei tässä tapauksessa.Törkeys on nyt lukijan mielessä![]()
Voihan tuo olla. Mutta ei tässä tapauksessa.
Voi hyvin olla että tarkoitti molempia, mutta veikkaisin olettamuksella että oli miehestä kyse. Rankkoja nämä sunnuntait, mutta onneksi on maanantai ja oppari lähestulkoon tehty.Puhui kuitenkin koko miehestä, ei pienestä osasta?
Tuleeko susta nyt crazy cat lady?Pitäisi siivota. Tänään tulee kissa taloon, iiik!

Kun kerrankin olisi edes pienen pieni draivi tehdä töitä niin sitten mulla sähköposti kiukuttelee.Vittu tätä työn määrää taas vaihteeksi duunissa. Sähköpostia non stoppina![]()