Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiks teillä naisilla oo ne maitokannut just tämmösten tapausten varalle ?Kahviin ei ole maitoa! Jaksaisiko lähteä kadun yli kauppaan hakemaan, vai joisiko mustana. Kahvi kuitenkin on jo kupissa.
Ihan hyvä vaan.
Oot vähän bullea muutenkin
Irmando, siis
Jos olet koskaan maistanut ihmisenmaitoa tietänet, että se ei maistu lainkaan lehmänmaidolta!Eiks teillä naisilla oo ne maitokannut just tämmösten tapausten varalle ?
Eiks teillä naisilla oo ne maitokannut just tämmösten tapausten varalle ?
Jos olet koskaan maistanut ihmisenmaitoa tietänet, että se ei maistu lainkaan lehmänmaidolta!
Joidenkin kyllä tiedän tehneen näin. En nyt tiedä, onko se oikeastaan ällöä sen enempää kuin lehmän utareestakaan tuleva erite. Hunajakin on mehilaisen oksennusta, ja kananmunat tulevat kanan pyllystä. Tottumuskysymys. En itse koskaan ole halunnut pistää kahviin muuta, kuin lehmän maitoa tai kermaa, koska silloin se maistuu siltä, miltä haluan maitokahvin maistuvan. Samasta syystä en ole koskaan halunnut laittaa kahviin mitään kaura-, soija- tai mantelimaitoja tai vastaavia, koska ne eivät mitään maitoa oikeasti edes ole eivätkä siltä maistu. Kahvistakin tulee ihan eri makuista niiden kanssa. Mieluummin sitten kahvi mustana, kuin että sinne jotain korvikkeita alkaa lantraamaan vain siksi että mukamas saa kahviinsa "maitoa".Ja minusta se olis vähän ällöä. Vai laittaisiko Äks itse rouvan maitoa kahvin sekaan?
kananmunat tulevat kanan pyllystä
Älkäämme unohtako herroja/rouvia jotka keksi kaivella sivettikissan kakasta kahvipapuja, kaiken lisäksi hölmöt länkkärit maksaa tästä kirjaimellisesti paskasta kovimman hinnan kuin mistään muusta kahvistaMää olen aina ihaillut sitä pioneerihenkeä jolla ensimmäiset linnunmunat syötiin.