Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Teillä sinisillä tänään kokous siellä treella?

eiku moon täälä, ei ole kovin sinistä asiakaskunta

#melkomoista

BF5A22AE-74C6-4A54-80F5-9C54C05E8681.webp

Uusin Star Wars nähty. :)

Katsoin eilen telkkaria aikanakin kaksi tuntia yhtä soittoa. Se on enemmän kuin koko joulukuussa yhteensä.

Eiks teillä naisilla oo ne maitokannut just tämmösten tapausten varalle ?

Jos olet koskaan maistanut ihmisenmaitoa tietänet, että se ei maistu lainkaan lehmänmaidolta!

Ja minusta se olis vähän ällöä. Vai laittaisiko Äks itse rouvan maitoa kahvin sekaan?

Olen kyllä omaani maistanut silloin kun oli se aika. Mutta vain tarkistaakseni, että laatu oli priimaa. Ja olihan se. Molemmilla kerroilla.

Ja minusta se olis vähän ällöä. Vai laittaisiko Äks itse rouvan maitoa kahvin sekaan?
Joidenkin kyllä tiedän tehneen näin. En nyt tiedä, onko se oikeastaan ällöä sen enempää kuin lehmän utareestakaan tuleva erite. Hunajakin on mehilaisen oksennusta, ja kananmunat tulevat kanan pyllystä. Tottumuskysymys. En itse koskaan ole halunnut pistää kahviin muuta, kuin lehmän maitoa tai kermaa, koska silloin se maistuu siltä, miltä haluan maitokahvin maistuvan. Samasta syystä en ole koskaan halunnut laittaa kahviin mitään kaura-, soija- tai mantelimaitoja tai vastaavia, koska ne eivät mitään maitoa oikeasti edes ole eivätkä siltä maistu. Kahvistakin tulee ihan eri makuista niiden kanssa. Mieluummin sitten kahvi mustana, kuin että sinne jotain korvikkeita alkaa lantraamaan vain siksi että mukamas saa kahviinsa "maitoa".

Mää olen aina ihaillut sitä pioneerihenkeä jolla ensimmäiset linnunmunat syötiin.
Älkäämme unohtako herroja/rouvia jotka keksi kaivella sivettikissan kakasta kahvipapuja, kaiken lisäksi hölmöt länkkärit maksaa tästä kirjaimellisesti paskasta kovimman hinnan kuin mistään muusta kahvista :)

Back
Ylös Bottom