Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mites tää nelosolut kauppoihin juttu?
Vaikuttaako elämään?
Itse olen itseasiassa viime aikoina imeskellyt tummaa litovelia jossa on vain 3.8% ja pitänyt sitä ihan hyvänä juttuna koska niitä voi ottaa peräti neljä eikä seuraavana päivänä tunnu missään :)

kauppoihin tulo ei vaikuta mitenkään, koska väkevät oluet pitää silti hakea alkosta jatkossakin

mutta: baarit saavat myydä olutta mukaan ja festifaaleilla karsinat häviävät, sen sijaan vaikuttaa

Minun makuun pyynikki tekee maaliman parhaat tummat

siksi houkuttelee

lisäksi: luin internetistä tuoreita arvioita ja plevnan tason moitittiin laskeneen

Vaikuttaako elämään?
Itse olen itseasiassa viime aikoina imeskellyt tummaa litovelia jossa on vain 3.8% ja pitänyt sitä ihan hyvänä juttuna koska niitä voi ottaa peräti neljä eikä seuraavana päivänä tunnu missään :)
Aivan sama.

Gastropub Tuulensuu

peukku.png

ruokalistalla myös:

Schnitzel | 18.50

Vaikuttaako elämään?
Hyvä alku, mutta pitäs saada kaikki väkevistä maitokauppoihin, kuten oikeissa sivistysvaltioissa.

Oluesta tuli mieleen, että kuinka monella täällä on oma nimikko-olut? (kuva lainattu internetistä)

maistila%2Bolut%2Bbeer%2B%252815%2529%2B%2528Kopio%2529.jpg

Onnea päätöksestä!
Muuten kyllä kuulostaa vähän samanlaiselta toiminnalta mitä muutamilla kavereilla tapahtuu jatkuvasti niiden väitöskirjan ohjaajien kanssa. Kun tapaavat ohjaajiaan, jotta saisivat apua artikkelin kirjoittamiseen tms, ohjaaja on lukenut ehkä sivun sieltä täältä ja antaa absurdeja kommentteja, jotka ei edesauta työtä yhtään. Mutta ilmeisesti ei vaan oo aikaa oikeasti paneutua siihen yksittäisen opiskelijan ohjaamiseen, kun jonossa on miljoona muutakin asiaa ja opiskelijaa ongelmineen. Tosin luulis sun kohdalla, että tuossa vaiheessa jotakuta jo kiinnostais. :rolleyes:
No kai ne sen olivat sentään lukeneet. Mielestäni se oli vain aika hämärä viritys koko kirja, niin laittaa tuollaiset positiiviset kommentit vähän epäilyttämään.

Back
Ylös Bottom