Vastaväittäjä on käyttänyt aikaa opiskellakseen knoppologiaa aiheen vierestä millä härnätä väittelijää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mut karonkassa voi sitten ryypätä emeritusprofessorin kanssa kilpaaRasittavia nämä väitöstilaisuudet.

emeritusprofessorin
On. Ollaankohan me samassa?Rasittavia nämä väitöstilaisuudet.
samalla sisustuksella menee molemmat pyhät, juhannuksena vain usein on mahdollisuus olla ulkotiloissa harrastamassa moottoripyöräilyä
On. Ollaankohan me samassa?
Tai "vastustan tätä avioliittoa!"
Ite panen vaikka ketä unissani ja herään aamulla siemmennesteet boxereissa! Naisille en anna hereillä ollessani, mutta unissani olen ilmeisesti jotenkin liian sekava enkä ajattele järjellä.
Toim.huom. omat nesteet, ei kaverin.
Veit jalat suusta. Karonkassa rasittavuus unohtuu nopeasti.Mut karonkassa voi sitten ryypätä emeritusprofessorin kanssa kilpaa![]()
Opponentti ehti aloittaa loppupuheenvuoron, niin en kehdannut häiritä. Oli kuitenkin ihan ulkomailta asti matkustanut höpöttelemään. Lisäksi: en viitsi itse arvostella omia tekeleitä, oma nimi oli nimittäin ainakin yhdessä kirjaan sisältyneessä sarjakuvalehdessä.Hyppää ylös ja huuda "Aivan karmeeta paskaa!", niin kerron sitten.![]()
Käy suihkussa. Monesti ihan hyvä idea myös ennen väkisinmakuuta.Ei ois pitäny eilen tulla huutelee! Illalla miut sit väkisin maattiin naisen toimesta.
Nyt oloni on likainen. Onneksi huomenna saa olutta.
Käy suihkussa. Monesti ihan hyvä idea myös ennen väkisinmakuuta.

Mites tää nelosolut kauppoihin juttu?
Vaikuttaako elämään?
Itse olen itseasiassa viime aikoina imeskellyt tummaa litovelia jossa on vain 3.8% ja pitänyt sitä ihan hyvänä juttuna koska niitä voi ottaa peräti neljä eikä seuraavana päivänä tunnu missään![]()
Mites tää nelosolut kauppoihin juttu?
Vaikuttaako elämään?
Itse olen itseasiassa viime aikoina imeskellyt tummaa litovelia jossa on vain 3.8% ja pitänyt sitä ihan hyvänä juttuna koska niitä voi ottaa peräti neljä eikä seuraavana päivänä tunnu missään![]()
Opponentti ehti aloittaa loppupuheenvuoron, niin en kehdannut häiritä. Oli kuitenkin ihan ulkomailta asti matkustanut höpöttelemään. Lisäksi: en viitsi itse arvostella omia tekeleitä, oma nimi oli nimittäin ainakin yhdessä kirjaan sisältyneessä sarjakuvalehdessä.