Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo totta. Jos vaan selviää siihen vaiheeseen asti hengissä![]()
Jopa lista kaikista tarpeellisista jouluvalmisteluista on mulla tekemättä.....Mulla on neljä lahjaa ostamatta (tiedän kyllä mitä ostan) ja kaikki paketoimatta, leivät leipomatta, kuusi hakematta, ruokalista tekemättä ja vaikka mitä!
#kiire #panikTämähän on se oikea tapa, välijäähyllä ja saunan jälkeen. Terassilla/kuistilla. Mielellään katsellen auringonlaskua tyynen järven taakse. Eihän siinä ole mitään järkeä ottaa kylmää juomaa saunaan lämpenemään. Poikkeuksena erityisen suuri jano, jolloin voi raapaista ensimmäisen oluen tai jääkylmän lonkeron jo löylyissä noin yhdellä viiva kolmella hörpyllä.Minä olenkin aina se porukan outolintu tässä asiassa. Olut juodaan, kuten maito ruoan jälkeen, vasta saunan jälkeen.
Poikkeuksena toki illanistujaiset tuntikausien saunomiset välijäähdyttelyillä.
Vahva supportti. Jäähyillä isketään olueen, lonkku maistuu sitten saunoessa jo luonteensa vuoksi.Tämähän on se oikea tapa, välijäähyllä ja saunan jälkeen. Terassilla/kuistilla. Mielellään katsellen auringonlaskua tyynen järven taakse. Eihän siinä ole mitään järkeä ottaa kylmää juomaa saunaan lämpenemään. Poikkeuksena erityisen suuri jano, jolloin voi raapaista ensimmäisen oluen tai jääkylmän lonkeron jo löylyissä noin yhdellä viiva kolmella hörpyllä.
Lehmästäkin tulee kissa, kun juo tarpeeks viinaa.Pekonista tuloo terveysruokaa, jos sen kääräisee salaatinlehden sisään.
Älä ny, meillä on ollut varmaan 10 viimistä joulua muovinen. pari vuotta sitten ostettiin uus, kun rouva halus valkosen.Päätin laittaa muovikuusen tälle joululle, katos kun ei tule neulasia, hirvee homma kastella ja sillai. Nyt kasauksen lomassa alkaa tuntua vahvasti siltä, että syytä nostaa käsi ylös virheen merkiksi.
Sattanan rintamakarkuri, oikia se olla pitää.Älä ny, meillä on ollut varmaan 10 viimistä joulua muovinen. pari vuotta sitten ostettiin uus, kun rouva halus valkosen.
Ei meillä oo ainuttakaan muovin kappaletta pudonnut ja ikilumi on kuusen päällä vuodesta toiseen.Sattanan rintamakarkuri, oikia se olla pitää.
Vanhemmat osti joskus vuonna nakki ja kirves tekokuuseen, varisti enempi neulasia kuin aito ja sen jälkeen ei ole moisia näkynyt meillä.
Olen varmaan jotenkin sairas mutta kaikista tärkein osuus tässä oikeassa kuusessa on käydä varastamassa se.Ei meillä oo ainuttakaan muovin kappaletta pudonnut ja ikilumi on kuusen päällä vuodesta toiseen.
Jos hajua kaipaa, aina voi hettää vihreen kuusen killumaan sinne muovioksalle. Ah sitä autenttisuutta.
Voithan sä kato ottaa juoksumuovikuusia Honkkaristakin. Sanosin, että siinä on enemmän jännitystäkin ;)Olen varmaan jotenkin sairas mutta kaikista tärkein osuus tässä oikeassa kuusessa on käydä varastamassa se.
Nin ja periaatteessa voisi olla sellainen valmiskuusikin, onhan se helppo ja loppujen lopuksi ehkä jopa ekologisinkin vaihtoehto.
On.Rasittavia nämä väitöstilaisuudet.
Voithan sä kato ottaa juoksumuovikuusia Honkkaristakin. Sanosin, että siinä on enemmän jännitystäkin ;)
reps