Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eihän kukaan kysyny sinun osoitetta, jotku käy ravintolassa kauempanakin. Vai #kysyksjoku? Vaikkakin sinkkuketjun miehet varmaan kiittäisi ja kuittaisi. Ja @Sniffari.

#xx,xkg? Unohdin käyä vaakalla, päivä on pilalla.

Jotkut. Minä en arkena kerkiä.

Jotkut. Minä en arkena kerkiä.
Arkena ei kyllä ehdi mitään. Ei yhtään mitään. Mulla on kaikki jouluvalmistelut, myös lahjojen hankinta, aivan vaiheessa kun ei vaan kerkee. Joudun nyt viikonloppuna käydä kaupoilla kaikkien muiden mattimyöhäisten kanssa ja vituttaa jo etukäteen...

Arkena ei kyllä ehdi mitään. Ei yhtään mitään. Mulla on kaikki jouluvalmistelut, myös lahjojen hankinta, aivan vaiheessa kun ei vaan kerkee. Joudun nyt viikonloppuna käydä kaupoilla kaikkien muiden mattimyöhäisten kanssa ja vituttaa jo etukäteen...
Just näin! (y)

Eihän kukaan kysyny sinun osoitetta, jotku käy ravintolassa kauempanakin. Vai #kysyksjoku? Vaikkakin sinkkuketjun miehet varmaan kiittäisi ja kuittaisi. Ja @Sniffari.

Myöhäistä. Me eletään jo kaikki yhdessä platonisen rakkauden kommuunissa. Paitsi Sniffari. Sniffarin takia kommuunin ympärillä on vallihauta ja natolankaa, Sniffari hoitaisi muuten kaikki naiset ja osan miehistäkin tiineiksi.

Oho paino tippu yhtäkkiä reilu puolitoista kiloa yön aikana. Ja söin eilen töissä suklaakonvehteja ja salmiakkia.

Ei osta joululahjoja toisille niin säästyy tuommoiselta. :whistle:

Myöhäistä. Me eletään jo kaikki yhdessä platonisen rakkauden kommuunissa. Paitsi Sniffari. Sniffarin takia kommuunin ympärillä on vallihauta ja natolankaa, Sniffari hoitaisi muuten kaikki naiset ja osan miehistäkin tiineiksi.

Siihen on tyytyminen :whistle:

Minulla on aina ollut onely yhden Miehen tai 1M+1N sauna

+ korkeintaan yksi: olut

Minulla on aina ollut onely yhden Miehen tai 1M+1N sauna

+ korkeintaan yksi: olut
Minä olenkin aina se porukan outolintu tässä asiassa. Olut juodaan, kuten maito ruoan jälkeen, vasta saunan jälkeen.
Poikkeuksena toki illanistujaiset tuntikausien saunomiset välijäähdyttelyillä.

joo, kyllä Minäkin 97% vasta jälkeen

alle kymmenen pulloa tulee juotua saunoessa/vuodessa

ja yli puolet saunakerroista ei tule nautittua olutta lainkaan

yksi syy tuolle on: sauna palaa usein sunnuntai iltana, ennen saksalaista poliisisarjaa

saksalaisen poliisisarjan aikana tulee syödä hapankorppuja, eikä juoda olutta

Väikkäristäni tuli päätös, että sen saa lähettää esitarkastukseen. Sain myös kommentteja siitä. Kommenteistä kävi ilmi, että tuskinpa olivat edes lukeneet koko kirjaa. Nimittäin sanoivat että "kivaa luettavaa". Jos olisivat oikeasti sen lukeneet, eivät todellakaan olisi sanoneet noin. Tulee ihan mieleen se Frendit-jakso,jossa oli Ichiban-mainosvideo.

Väikkäristäni tuli päätös, että sen saa lähettää esitarkastukseen. Sain myös kommentteja siitä. Kommenteistä kävi ilmi, että tuskinpa olivat edes lukeneet koko kirjaa. Nimittäin sanoivat että "kivaa luettavaa". Jos olisivat oikeasti sen lukeneet, eivät todellakaan olisi sanoneet noin. Tulee ihan mieleen se Frendit-jakso,jossa oli Ichiban-mainosvideo.
Onnea päätöksestä!
Muuten kyllä kuulostaa vähän samanlaiselta toiminnalta mitä muutamilla kavereilla tapahtuu jatkuvasti niiden väitöskirjan ohjaajien kanssa. Kun tapaavat ohjaajiaan, jotta saisivat apua artikkelin kirjoittamiseen tms, ohjaaja on lukenut ehkä sivun sieltä täältä ja antaa absurdeja kommentteja, jotka ei edesauta työtä yhtään. Mutta ilmeisesti ei vaan oo aikaa oikeasti paneutua siihen yksittäisen opiskelijan ohjaamiseen, kun jonossa on miljoona muutakin asiaa ja opiskelijaa ongelmineen. Tosin luulis sun kohdalla, että tuossa vaiheessa jotakuta jo kiinnostais. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom