Korjataanpa nyt tätäkin logiikkaa, kun tunnut toistelevan tätä samaa.Niinpa. Onhan sirkuksen lihava nainenkin erilainen mutta ei kukaan siita kirjoita kuraa. Ei se erilaisuus naita ihmisia aktivoi.
Kukaanhan ei julkisesti hauku lihavia, koska siitä on tullut poliittisesti epäkorrektia. Sitä joutuu julkisesti lynkatuksi jos sellaista menee sanomaan. Bodareihin ei tällaista liity ja ovat vapaata riistaa. Onhan heitä paljon vähemmän kuin lihavia, eikä kukaan loukkaannu bodarin puolesta. Toisaalta miten paljon tätä haukkumista nyt edes yleisesti esiintyy? Täytyy sanoa, että en hirveästi noita iltapäivälehtien kommenttikenttiä lue, mutta sen mitä olen lukenut, niin negatiiviset kommentit tuntuu keskittyneen kuolleisiin bodareihin.
Miksi? Koska on helppoa sanoa, että sitä saa mitä tilaa. Ei ole ihme, jos tavallisen tallaajan mielestä bodaus ei ole kovin terveellinen laji, kun ei se ole sitä harrastajien mielestäkään. Bodareita pidetään varmasti ulkonäkökeskeisinä ja se taas ei ole peruspenttien keskuudessa kovin kovassa huudossa. "Tuokin idiootti pilaa terveytensä vain näyttääkseen joltain. Sai mitä tilasi." Mä en edelleenkään usko, että kateudella on asian kanssa mitään tekemistä. Ei ihmiset ole kateellisia edes sille, mitä bodarit edustaa. Peruspenttiä voi kyllä vituttaa, että tuota pidetään miehuuden symbolina, kun mies voi olla ilman lihaksiakin, mutta ei se ole kateutta. Itse asiassa luulen, että peruspentti ei edes ajattele bodarin edustavan miehisyyttä, mutta hermostuu varmasti, jos menet sanomaan sille, että mene sinäkin salille niin susta tulee mies. Se johtuu sun tyhmästä mielipiteestä eikä siitä, että peruspentti olisi salaa kateellinen bodarille koska kokee tämän miehekkäämmäksi.